کد خبر 613791
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می‌گوید او اجازه نمی‌دهد کسی اصول این باشگاه را زیر سوال ببرد و ذوب آهن متکی به فرد نیست.

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره نخستین پیروزی ذوب آهن در لیگ برتر، اظهار کرد: دیروز در دمای 50 درجه اهواز تواستیم فولاد را با دو گل شکست دهیم که البته در دقایق پایانی شوت محمدرضا عباسی به تیرک دروازه اصابت کرد وگرنه می‌توانستیم این تیم را با سه گل شکست دهیم. حریف ما تیم باانگیزه‌ای بود که پرسپولیس را در آزادی متوقف کرده بود و به دنبال شکست دادن ذوب آهن بود اما توانستیم این تیم را شکست دهیم و با 4 امتیاز وضعیت‌مان را بهبود ببخشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه گفته بود این تیم متکی به فرد نیست و جدایی چند بازیکن نمی‌تواند از قدرت ذوب آهن کم کند، گفت: ما در دو هفته اول لیگ برتر خوب بازی کردیم و فقط بدشانس بودیم. توپ‌های ما در این دو بازی گل نشد وگرنه الان امتیازهای بیشتری داشتیم. در بازی با فولاد مجتبی حسینی به خوبی در کنار تیم بود و از او تشکر می‌کنم.

او درباره محرومیت یحیی گل محمدی از همراهی ذوب آهن در دیدار با فولاد و حاشیه‌هایی که در چند روز گذشته در اطراف این باشگاه به وجود آمده، تاکید کرد: اصلا بحث حاشیه مطرح نیست. باشگاه ذوب آهن یک باشگاه باساختار و با برنامه است و روابط عمومی باشگاه پس از بررسی صحبت‌های انجام شده توسط ارکان این باشگاه در کمیته انضباطی شکایتی را مطرح کردند. گل محمدی دو بند قرارداد خود را رعایت نکرده و به همین دلیل روابط عمومی تصمیم به شکایت از او گرفته است. در واقع در این موضوع روابط عمومی شاکی است و کمیته انضباطی درباره شکایت آنها تصمیم‌گیری می‌کند.

آذری در واکنش به اینکه این اتفاقات منجر به نگرانی هواداران و دوستداران ذوب آهن شده، گفت: هواداران ذوب آهن نگران نباشند. ذوب آهن باشگاهی نیست که متکی به فرد باشد و ما کار گروهی انجام می‌دهیم. این باشگاه به آذری و شخص دیگری وابسته نیست. ما هیات مدیره باکفایت و قدرتمندی داریم و در کنار مهندس صادقی به عنوان رییس کارخانه ذوب آهن همواره در کنار ما بوده و در بدترین شرایط اقتصادی ما را حمایت کردند. هیچ جای نگرانی وجود ندارد و ما در بدترین شرایط هم به دنبال تحقق اهداف‌مان هستیم و سازوکار تعریف شده‌ای داریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا در موضوع شکایت روابط عمومی از گل محمدی از سرمربی تیمش حمایت خواهد کرد، گفت: من از اصول باشگاه حمایت می‌کنم. وظیفه من حمایت از سرمربی و اصول و فلسفه باشگاهم است. من نقش حقوقی تعریف شده‌ای دارم و از منافع آن حمایت خواهم کرد. اجازه نمی‌دهم که کسی اصول باشگاه را زیر سوال ببرد. گل محمدی هم فردا می‌تواند در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند و توضیحات خود را ارائه دهد. من هم به عنوان مدیرعامل باشگاه از همه ارکان باشگاه حمایت می‌کنم.

او با بیان اینکه گل محمدی کماکان سرمربی ذوب آهن است، گفت: صحبت‌هایی مطرح شده که گل محمدی باید حرف‌های آخرش را درباره آن توضیح دهد.

آذری درباره اینکه رسانه‌ها از حضور دراگان اسکوچیچ یا مجتبی حسینی به جای یحیی گل محمدی خبر دادند، تاکید کرد: من به حاشیه‌سازان تذکر می‌دهم که از آب گل‌آلود ماهی نگیرند. این گمانه زنی رسانه‌هاست و در این شرایط می‌خواهند برای ذوب آهن حاشیه درست کنند. گل محمدی یکی از سالم‌ترین، باشخصیت‌ترین و پاک‌ترین افراد فوتبال کشور است و فقط بعضی‌ها حاشیه سازی می‌کنند. در این موضوع فقط روابط عمومی از گل محمدی شکایت کرده و من از اصول باشگاه دفاع خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: هر کسی در جایگاه خودش مورد حمایت من است و از او دفاع می‌کنم اما اصول باشگاه را زیر پا نمی‌گذارم و اگر کسی در اینجا فعالیت می‌کند به خاطر ذوب آهن است و نباید شایستگی‌های ذوب آهن زیر سوال برود و باید آن را حفظ کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس