در یک صحنه و پس از تشویق پرسپولیس توسط هواداران این تیم، هواداران گسترش آنها را تهدید کردند که در شهر تبریز نباید پرسپولیس تشویق شده و هواداران حریف باید سکوت کنند که همین اتفاق هم افتاد.

به گزارش مشرق،‌ دیدار تیم‌های گسترش فولاد و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر با تک گل وحید امیری به پایان رسید. حاشیه های این دیدار را در زیر بخوانید:

*ساعت 16 و 30 دقیقه ابتدا اتوبوس گسترش فولاد و سپس اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس وارد ورزشگاه شد که پرسپولیسی‌ها به‌محض ورود مورد تشویق هوادارانشان قرار گرفتند.

*یک هوادار پرسپولیس بعد از ورود اتوبوس این تیم خودش را به جایگاه ورود بازیکنان رسانده و به سبک جیم جامپ به سمت کریم باقری رفته و خواستار عکس گرفتن با او شد. جالب اینکه خوردبین به این موضوع اعتراض کرده و به مأموران گفت به‌اندازه کافی دیر به ورزشگاه آمده‌اند و فرصت این کارها نیست.

*ماشین ویژه داوران به همراه فریدون اصفهانیان ناظر ویژه این بازی ساعت 16 و 35 دقیقه وارد ورزشگاه شدند. حق‌وردی قضاوت این بازی را برعهده دارد.

*فراز کمالوند سرمربی گسترش یک مقدار سرماخوردگی دارد و کلافه به نظر می‌رسد.

* یک هوادار معلول با ویلچر به کنار زمین آورده شده که البته با ورود پرسپولیسی‌ها بعضی بازیکنان این تیم به سمت این هوادار رفتند.

* با ورود اتوبوس پرسپولیس طارمی، احمدزاده و مسلمان برای بررسی شرایط زمین چمن وارد زمین شدند که در این هنگام آنها با فراز کمالوند سرمربی حریف مواجه شدند و خوش‌وبش گرمی بین آنها رخ داد. همچنین برانکو نیز که برای بررسی چمن به داخل زمین رفته بود، پس از مشاهده کمالوند برخورد گرمی با او داشت.

* داوران مسابقه نیز به‌محض ورود به ورزشگاه برای بررسی شرایط وارد زمین چمن شدند.

* رامین رضائیان به‌شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* بعضاً در بین هواداران گسترش افرادی با لباس قرمز حضور دارند که البته این دسته از هواداران بیش‌تر به توهین علیه پرسپولیس می‌پردازند تا به تشویق گسترش. آنها همچنین در یک صحنه از تراکتورسازی مایه گذاشته و اعتقاد داشتند که تراکتورسازی حریف اصلی پرسپولیس است و می‌تواند این تیم را شکست دهد.

* رختکن‌های هر دو تیم به شکل جالبی از قبل از حضور بازیکنان با چیده شدن لباس‌ها آماده بود.

* در یک صحنه نیروهای انتظامی زیادی همگی با هم و به‌منظور ایجاد نظم در ورزشگاه وارد شده و شرایط را زیر نظر گرفتند.

* در ورزشگاه آهنگ‌های محلی آذربایجانی پخش می‌شود.

* جمشید خطیبی قائم‌مقام گسترش از مدت‌ها قبل از بازی به ورزشگاه آمده و مقدمات انجام این بازی را زیر نظر گرفته و حتی در یک صحنه از فحاشی‌های هواداران گسترش نیز جلوگیری به عمل آمد.

* پرسپولیسی‌هایی که وارد ورزشگاه می‌شوند مجبور هستند برای اسکان بر روی سکوهای خود تمام ورزشگاه را دور بزنند و حتی از جلوی هواداران گسترش عبور کنند که همین موضوع باعث شده تا بعضا درگیری‌های پراکنده‌ای را در ورزشگاه شاهد باشیم که البته یکی از شدیدترین این درگیری‌ها توسط ماموران نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

* در خارج از ورزشگاه و بین هواداران شربت آبلیمو پخش می‌شود که به خاطر گرمی هوا این موضوع مورد استقبال هواداران قرار گرفته است.

* اتحاد هواداران تراکتورسازی و گسترش فولاد بسیار جالب است تا جایی که هواداران سرخپوش تراکتور در بین هواداران آبی‌پوش تراکتور حاضر شده و این دو عده هوادار علیه پرسپولیسی‌ها شعار سر می‌دهند. البته بیشتر شعارها توهین به پرسپولیس است.

* در یک صحنه و پس از تشویق پرسپولیس توسط هواداران این تیم، هواداران گسترش آنها را تهدید کردند که در شهر تبریز نباید پرسپولیس تشویق شده و هواداران حریف باید سکوت کنند که همین اتفاق هم افتاد اما جالب دقایقی بعد بود که گسترشی‌ها شعار «آذربایجان یاشاسین» سر دادند که این شعار همراهی پرسپولیسی‌ها را در بر داشته و پس از پایان آن تمام ورزشگاه به احترام این شعار دست زدند. 

* در ورزشگاه شاهد تبلیغات محیطی هستیم که به صورت دیجیتالی دور تا دور زمین دیده می‌شوند.

* برانکو قبل از ورود به زمین با دو هوادار معلول در کنار این زمین به خوش و بش پرداخت.

حاشیه‌های دیدار گسترش تبریز و پرسپولیس

 

* هواداران گسترش شعار «پرسپولیس محبوب افغانستان» سر داده و همواره به توهین علیه این تیم پرداختند. آنها همچنین شعارهایی را نیز علیه احمدزاده سر دادند.

* بازیکنان پرسپولیس یک به یک توسط هواداران این تیم تشویق شدند و از سوی برخی از بازیکنان گسترش از جمله خلعتبری به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شدند.

* طارمی که امروز در ترکیب پرسپولیس نیست جداگانه به کنار زمین آمده و همراه با بابک حاتمی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس و این فصل گسترش دقایقی را به صورت اختصاصی به صحبت پرداخت.

* نکته جالب اینکه کفش‌هایی بر پاهای طارمی دیده می‌شود و روی آن عبارت CR7 دیده می‌شود. طارمی و برانکو به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شدند. هواداران استقلال گسترش با طبل و سنج تیم خود را تشویق می‌کنند.

حاشیه‌های دیدار گسترش تبریز و پرسپولیس

* هواداران پرسپولیس شعار سر می‌دهند گسترش به شهر ما خوشامدی که این موضوع واکنش هواداران حریف را در پی داشت.

* ساسان انصاری که حتی شایعه جدایی او از پرسپولیس دیده می‌شد با یک حالت ناراحتی به رختکن نشسته و نظاره کردن گرم کردن هم‌تینی‌هایش است.

 * غلامرضا سمندر مدیرعامل گسترش دقایقی پیش وارد ورزشگاه شد.

* قبل از آغاز بازی و زمانی که دو تیم برای مراسم ابتدایی وارد زمین شده بودند، باشگاه گسترش قصد داشت یک بنر فرهنگی به مناسبت روز خبرنگار را در مقابل بازیکنانش باز کند که حسین شمس ناظر فدراسیون فوتبال اجازه این کار را نداده و اعلام کرد قبل از این بنر باید بنرِ اسپانسر دو تیم باز شود و همین موضوع باعث شد تا گسترشی‌ها از انجام این کار صرف‌نظر کنند.

* قبل از آغاز بازی برانکو و کمالوند برخورد گرمی با هم داشتند، ضمن اینکه هر دو مربی به سمت نیمکت حریف رفته و بازیکنان نیمکت‌نشین حریف خوش‌وبش کردند

* در بازگشت از نیمکت‌ها یک بار دیگر برانکو و کمالوند به یکدیگر رسیدند و با درخواست عکاسان در آغوش یکدیگر جای گرفتند.

* توهین هواداران گسترش به پرسپولیسی‌ها همچنان ادامه دارد.

* قبل از آغاز بازی ربیع‌خواه، احمدزاده و علیپور به سمت نیمکت گسترش رفته و از سوی دیگر بابک حاتمی و مرتضی اسدی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و جالب اینکه خلعتبری مهاجم سابق پرسپولیس که در ترکیب گسترش وجود دارد به سمت تیم سابق خود نرفت.

* در آغاز بازی چند درگیری بین بازیکنان دو تیم پیش آمد که باعث شد تا در یکی از این صحنه‌ها حسن آذرنیا سرپرست گسترش به خاطر اعتراض از نیمکت تمیش اخراج شد.

* در ابتدا و در یک صحنه که علیپور در متن آن قرار داشت بازیکنان درگیر شدند و در ادامه شیمبا و کامیابی‌نیا با هم درگیر شدند که این موضوع دخالت سید جلال حسینی را در پی داشت و در ادامه نیز سایر بازیکنان وساطت کردند تا این درگیری‌ها خاتمه پیدا کند.

* تماشاگران گسترش که خیلی بیشتر از پرسپولیسی‌ها هستند همچنان به توهین‌های خود علیه پرسپولیس ادامه داده و هرازگاه شعار بی‌شرف را سر می‌دهند.

* در لیست بازیکنان دو تیم با وجود اینکه مرتضی اسدی به عنوان کاپیتان گسترش معرفی شده، اما کاپیتان پرسپولیس که سید جلال حسینی است این موضوع در لیست بازی صدق نمی‌کند.

* چند هوادار معلول روی ویلچر در کنار زمین حضور دارد.

* کمالوند سرمربی گسترش بعضاً با بالا بردن دست‌هایش در چند صحنه به تصمیم داور اعتراض کرد.

* دود سیاهی که مشخص نیست به دلیل از بین بردن زباله‌هاست و یا مربوط به کارخانه‌های تبریز، در پشت ورزشگاه بنیان‌دیزل دیده می‌شود.

* محمد نصرتی مدافع مصدوم تیم گسترش فولاد امروز با لباس شخصی در ورزشگاه بنیان‌دیزل حضور داشت.

* پس از اینکه داور بازی سوت پایان این دیدار را به صدا درآورد، سرخپوشان به سمت هواداران خود رفته و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

* وحید امیری در پایان بازی با مرتضی اسدی مدافع گسترش فولاد خوش و بش کرد.

* زمانی که محمود خوردبین در حال مصاحبه با اصحاب رسانه بود، حسین ماهینی از سرپرست تیمش خواست تا از بازیکنان بابت این پیروزی تعریف و تمجید کند!

* مهدی طارمی در پایان بازی مشغول گرفتن عکس یادگاری با هواداران بود.

* غلامرضا سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پایان بازی قصد داشت به کنار زمین برود اما چون او را نشناختند این اجازه به او داده نشد که در نهایت وی توانست در کنار تیمش قرار بگیرد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 1
    توهین در ورزشگاههای تبریز به امری عادی تبدیل شده است که البته این امر از جانب گروه های مشخصی که حتی فوتبال ونتایج آن برایشان مهم نیست هدایت میشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس