کد خبر 643652
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

مالک باشگاه سیاه‌جامگان مشهد گفت: استقلال شانس آورد که به کمک داور و سایر عوامل سیاه‌جامگان را شکست داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا عباسی درباره شکست یک بر صفر سیاه‌جامگان مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر عنوان کرد: استقلال شانس آورد که به کمک داور و سایر عوامل سه امتیاز را گرفت. آقایان می‌خواستند استقلال را از بحران خارج کنند که این اتفاق هم افتاد. در تبریز دقیقه یک برای ما پنالتی می‌گیرند، اما دقیقه 85 در زمین خودمان این کار را نمی‌کنند. در صورتی که درصد خطا در تبریز 5 درصد بود، اما بازی با استقلال 95 درصد. با اینکه میزبان بازی با استقلال ما بودیم، همه چیز به ضررمان تمام شد.

وی افزود: داور بازی شیرازه تیم را از هم پاشید. استقلال برای دولت و وزارت ورزش و جوانان است و هوای این تیم را دارند. نه تنها استقلال بلکه هوای پرسپولیس را هم دارند. نمی‌دانم چطور داور پنالتی ما را نگرفت. کارشناسان هم که بیشتر برای استقلال و پرسپولیس هستند، در برنامه‌های مختلف اعتراف کردند که صحنه خطا پنالتی بوده است.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان که خیلی ناراحت بود، خاطرنشان کرد: تا چه زمانی باید این تبعیض‌ها باشد؟ از جیب شخصی و زن و فرزندان‌مان برای تیم سیاه‌جامگان هزینه می‌کنیم، آن هم به عشق شهرمان. وقتی نتوانیم مقابل تیم دولتی کاری کنیم، برای چه چیزی بجنگیم؟ به خاطر همین جنگ نابرابر اعلام کردم که دیگر نیستم. به مردم شهرم اعلام کردم که دیگر توان ندارم که بجنگم.

عباسی ادامه داد: میزبان بازی ما بودیم، اما در ورزشگاه احساس غربت کردم. بلیت‌ها را من چاپ می‌کنم، اما نمی‌دانم دست چه کسانی می‌افتد. شما ورزشگاه را دیدید که بیشتر قسمت‌های ورزشگاه در اختیار استقلالی‌ها بود. من مالک باشگاه سیاه‌جامگان هستم و باید بلیت‌ها را تقسیم کنم. اصلا دوست داشتم طبق قانون 10 درصد بلیت‌ها را در اختیار هواداران استقلال قرار داده و بیشتر ورزشگاه خالی باشد. شاید این مسئله به ضرر من بود، اما مالک باشگاه هستم و خودم باید تصمیم می‌گرفتم. اسم این کار فوتبال نیست. گروهی در این فوتبال هوای دیگران را دارند و همه کار می‌کنند و خلق‌الساعه تصمیم می‌گیرند. آنها نه تنها هوای استقلال و پرسپولیس، بلکه هوای همه تیم‌های دولتی را دارند.

وی تصریح کرد: داور بازی سوت را به دهانش برد تا به سود سیاه‌جامگان پنالتی بگیرد، اما تا پشت دروازه استقلال را دید، ترسید! بیشتر ورزشگاه علیه داور شعار می‌دادند، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ هواداران استقلال و پرسپولیس آزاد هستند هر چه دلشان می‌خواهد بگویند، اما اگر تماشاگران ما اعتراض کنند، جریمه می‌شوند. چرا باید بخش خصوصی لِه شود؟ حق‌کشی و تبعیض تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟

مالک باشگاه سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: از این فوتبال متنفر شده‌ام و به پسرم و اعضای هیئت مدیره باشگاه اعلام کردم دیگر نیستم. حمایتی نمی‌کنند و هیچ قدمی برنمی‌دارند. چرا باید در ورزشگاه خودمان با نیروی انتظامی درگیر شوم؟ نوه من در ورزشگاه بود و آنقدر استقلالی‌ها پس از گل به شادی پرداختند که ترسیده بود. نیروی انتظامی من را به ورزشگاه راه نداد، داوران هم نیم ساعت پشت در بودند. اگر داوران زودتر به ورزشگاه می‌رفتند، شاید تمرکزشان بهم نمی‌ریخت. شما به گزارش گزاشگر شهر ما دقت کردید؟ برای یک لحظه احساس کردیم در ورزشگاه اختصاصی استقلال هستیم. گزاشگر در برنامه سراسری اعلام می‌کرد که ما پول نداریم و خرج نمی‌کنیم. مگر نداری، ننگ است؟ از جیب پدر کسی برنداشتم که بخواهم خرج کنم.

عباسی گفت: ما روی سامانه 3040 حساب باز کرده بودیم، اما تاج یک طرفه این قرارداد را فسخ کرد. معاون وزیر ورزش سال گذشته اعلام کرده بود که اگر لیگ را به پایان برسانید، سال دیگر یعنی امسال دولت به تیم‌ها امکانات می‌دهد. پس این امکانات کجاست؟ لیگ ما قداست ندارد و حق به حقدار نمی‌رسد. ادعا می‌کنیم لیگ را «علی‌وار» اداره می‌کنیم، ولی من چیزی ندیدم.

وی در خصوص وضعیت فرهاد کاظمی گفت: ما و کاظمی از هم جدا نیستیم و بنده خدا اعلام کرده تا آخر پای تیم هست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس