کد خبر 613746
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

ارتش در بیانیه‌ای تاکید کرد: بدون شک خبرنگاران، بیرق بزرگ «آگاهی بخشی» را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

بیانیه ارتش به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش مشرق،  همزمان با 17 مرداد ماه، سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: هفدهم مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی می‌باشد.

بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

آنها قاصدان امین، راویان صدیق اطلاعات و اخبار و تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و تصویرگر زمان خویش هستند که با سخت‌کوشی بعنوان طلایه‌داران عرصه خبر با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، سعی در آگاهی‌بخشی دارند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار و نکو داشت یاد شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران متعهد تبریگ گفته و زحمات تمام عزیزان رسانه ای بویژه خبرنگاران را ارج می‌نهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس