کد خبر 613389
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

سرمربی فصل جدید منچستریونایتد بعد از انتقاد‌اتی که آرسن ونگر و یورگن کلوپ در مورد سیاست‌های خرید اولدترافوردی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو نسبت به حرف‌های دو مربی آرسنال و لیورپول که پیشنهاد 120 میلیون یورویی شیاطین سرخ به پل پوگبا را مورد انتقاد قرار دادند،‌ عکس‌العمل نشان داد.

آقای خاص یونایتد‌ها که امسال جانشین لویی فان‌خال شده، اظهارداشت:دوست ندارم در مورد باشگاه‌ها و بازیکنان دیگر تیم‌ها حرف بزنم.یا مربیانی که همین کارها را انجام می‌دهند و در مورد من و بازیکنانم حرف می‌زنند.

وی ادامه داد:من در راه خرید‌ها بسیار اهل عمل هستم. تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،‌این است که نزد من چه اتفاقی می‌افتد نه همسایگانم.فقط شنیده‌ام که 2 تن از همکارانم در تیم‌های دیگر لیگ برتر در مورد من حرف ‌زده‌اند. باید اعتراف کنم از این رفتار خوشم نمی‌آید.این کارها اخلاقی نیستند.

او سپس گفت: وقتی دیگر تیم‌ها می‌روند و خرید می‌کنند،‌هیچکس هیچ حرفی نمی‌زند.من هم چیزی نمی‌گویم. در حالیکه آنها می‌توانند همان کاری را که می‌خواهند انجام دهند.به هرحال ما تصمیماتی می‌گیریم.ما 4 بازیکن جدید گرفته‌ایم نه 10 بازیکن. آنها در سطح و اندازه منچستریونایتد هستند و البته می‌توانند سطح کیفی کادر منچستر را بالا ببرند.دیگر چیزها،‌مشکل خودشان است.

مورینیو اظهار امیدواری کرد پل پوگبا در هفته جدید پیراهن یونایتد‌ها را به تن کند.

وی عنوان کرد: ما همچنان منتظریم.اما صادقانه بگویم بازار نقل و انتقالات در پایان ماه اوت به اتمام می‌رسد.فکر می‌کنم باشگاه من تلاش خواهد کرد هر اقدامی که می‌تواند تا قبل از اواسط ماه جاری انجام دهد. چون به هرحال هفته بعد ما کادر بازیکن خود را قطعی می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس