با گذشت دو هفته از آزادسازی کامل محلات للیرمون و بنی زید واقع در شمال غربی شهر حلب توسط نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه، خبرگزاریهای روسی گزارش های جدیدی از این مناطق منتشر کرده اند.

گروه جهان مشرق- با گذشت دو هفته از آزادسازی کامل محلات للیرمون و بنی زید واقع در شمال غربی شهر حلب توسط نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه، خبرگزاریهای روسی گزارش های جدیدی از این مناطق منتشر کرده اند.

{$sepehr_media_1691975_400_300}

بنابر این گزارش، در این تصاویر دوربین رسانه های بین المللی حجم وسیع ویرانه های این دو محله استراتژیک شمال شهر حلب و مقرهای گروه های تروریستی تکفیری فعال در ان را به نمایش دراورده است. در بخشی از این تصاویر دوربین رسانه ها وارد ساختمان های مسکونی محله بنی زید که از سال 2012 میلادی در اشغال گروه لوا شهدا بدر وابسته به تکفیری های ارتش آزاد قرار داشته شده و با انبوهی از موشک های دست سازی موسوم به جهنم و فیل و انواع تسلیحات و مهمات آمریکایی موجود دران مواجه می شود. ارتش سوریه چند هفته پیش با پشتیبانی واحدهای ویژه حزب الله پس از چندین روز نبرد موفق به سیطره بر محلات بنی زید و للیرمون و تکمیل حلقه محاصره تروریستهای مستقر در بخش شرقی شهر حلب از طریق انسداد جاده تدارکاتی آنها (کاستلو) از مرزهای ترکیه شده بودند.

{$sepehr_media_1691978_400_300}

{$sepehr_media_1692004_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس