کد خبر 613354
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد روز گذشته از آغاز مرحله جدیدی عملیات خود برای شکستن محاصره شهر حلب تحت عنوان "عملیات ابراهیم الیوسف" خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- شورشیان سوری دیروز مرحله‌ جدیدی از عملیات شکست محاصره‌ی حلب را بنام فردی بنام ابراهیم یوسف آغاز کرده اند.

تروریستهای تکفیری عملیات خود در حلب را بنام چه کسی نام گذاشته اند؟

در بررسی های بعمل آمده پیرامون هویت این فرد مشخص شد که ابراهیم الیوسف عضو اخوان المسلمین سوریه بود که در سال 1979 در آموزشگاه توپخانه‌ی حلب 300 تن از سربازان وظیفه‌ی علوی مذهب و بدون سلاح را از سربازان اهل سنت جدا کرده و آنها را به رگبار بسته است. پسر این فرد جنایتکار عضو گروه تروریستی نورالدین زنکی است که عامل ذبح کودک 12 ساله فلسطینی الاصل در اردوگاه حندرات واقع در شمال حلب بوده است. آن کشتار، بخشی از شورش اخوان المسلمین در سال‌های 1976 تا 1982 در سوریه‌ بود. در زمان وقوع کشتار، نخست‌وزیر محمد علی الحلبی، وزیر دفاع مصطفی طلاس، و فرمانده ارتش حکمت الشهابی همگی از جریان اهل سنت سوریه بودند.

تروریستهای تکفیری عملیات خود در حلب را بنام چه کسی نام گذاشته اند؟

تروریستها عملیات خود در حلب را چه نام گذاشته اند؟+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • کرمانشاهی ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    باسلام به ملت بزرگ ایران بنده با خواندن این مطالب ناخوداگاه به یاد وقایع صدر اسلام وزمان ائمه علیهم السلام می افتم چقدر حوادث تکرار میشوند و خیلی زود به سمت ظهور مولایمان که روح ما به فدایشان باد میرویم انشاالله
  • میثم ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام. حتما وقطعا و یقینا روح پلشت و کریه وی با اؤلیا و سردمدارانش همچو ابوسفیان و معاویه و یزید و... دیګر دشمنان علی(ع) محشور خواهد شد! و بدا به حال کسی که از حصن و دژ علوی بیرون باشد!!! اسفل سافلین همینانند!!
  • محمود ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    پسر این شیطان را باید مثل سگ میکشتن باید نسل همچین شیطانی رو منقرض میکردن که بچه حرامزاده ش امروز قاتل کودک دوازده ساله نمیشد
  • محمد ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    لعنت خدا بر روحش
  • ناشناس ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    بردوستان اهل بیت وشیعیان اهل بیت درود وبر دشمنان شیعه لعنت باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس