کد خبر 612535
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

دارنده مدال نقره جهان از مردم ایران خواست برای موفقیت کشتی‌گیران در رقابت های المپیک دعا کنند.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی درباره آخرین وضعیت خود در آستانه اعزام به المپیک اظهار کرد: خوشبختانه با پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و پرفشار در اردوهای تیم ملی به مرز آمادگی ایده آل نزدیکتر می‌شوم و ان‌شاءالله تا روز مسابقات با ریکاوری مناسب از هر لحاظ آماده‌ام مقابل رقیبانم به روی تشک بروم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران درباره هدفش از حضور در رقابت‌های المپیک گفت: بدون شک برای کسب بهترین نتیجه به ریو می روم و امیدوارم بتوانم با دست پر به ایران بازگردم. مسئولیتم بسیار سنگین است چرا که مردم از من توقع مدال آوری دارند. من هم برای رسیدن به نتایج خوب و شاد کردن دل مردم کم نمی گذارم و مقابل هر حریفی با هدف پیروزی به روی تشک می روم. به المپیک می روم تا بهترین کشتی‌های عمرم را به نمایش بگذارم. اگر خدا بخواهد و در روز مسابقات از هر لحاظ در شرایط ایده‌آل باشم فقط به فکر مدال طلا هستم و به چیزی کمتر از آن فکر نمی کنم.

دارنده مدال نقره جهان درباره لحظه‌شماری مردم برای مصاف او با جردن باروز آمریکایی نیز خاطرنشان کرد: همه حریفانم در المپیک قوی هستند و من هیچکدام از آن‌ها را دست کم نمی‌گیرم. باروز هم کشتی‌گیر بسیار خوبی است که طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد و با آنالیز کادر فنی تیم ملی آماده ام در صورتی که مقابل این کشتی گیر قرار بگیرم با جان و دل مبارزه کنم.

وی در پاسخ به این سوال که هنگام ورود به تشک مبارزه به چه چیزی فکر می کند تا استرسی مقابل حریفان نامدار خود نداشته باشد گفت: البته من هیچ وقت از هیچ حریفی هراسی به دل راه نداده‌ام و همیشه برای پیروزی مقابل رقبا به میدان رفتم. قبل از اینکه مقابل هر حریفی به روی تشک بروم فقط به خوشحال کردن پدر و مادرم و مردم ایران فکر می کنم و با تمام وجود برای شاد کردن آن ها تلاش می‌کنم.

یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب بهترین نتیجه در المپیک توانسته ایرادات فنی خود را برطرف کند یا خیر گفت: کادر فنی تیم ملی با دقت نقاط ضعفم را گوشزد کرده و بارها برای برطرف کردن آن ها تمرین کرده ام. خدا را شکر بسیاری از ایراداتم را توانستم با کمک رسول خادم برطرف کنم. امیدوارم در المپیک کمترین اشتباه را داشته باشم.

دارنده مدال نقره جهان در پایان گفت: از مردم ایران می خواهم برای موفقیت کشتی گیران در المپیک دعا کنند. ماه‌هاست در اردوهای تیم ملی به امید کسب بهترین نتیجه تمرینات سخت و پرفشار را تحمل کرده‌ایم تا بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم. امیدوارم خدا کمک کند کشتی‌های خوبی بگیریم و در نهایت سربلند به ایران بازگردیم تا شرمنده مردم نشویم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس