کد خبر 612422
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

ایت اتحادیه جهانی کشتی نوشت: حمید سوریان و میجاین لوپز برای قرار گرفتن در جایگاه دومین فرنگی‌کار برتر جهان در المپیک ریو تلاش می‌کنند.

به گزارش مشرق، سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی نوشت، حمید سوریان و میجاین لوپز برای قرار گرفتن در جایگاه دومین فرنگی‌کار برتر جهان در المپیک ریو و جا گذاشتن والری رزانتسف روس و دومین فرنگی‌کار برتر در تاریخ کشتی فرنگی مدرن جهان از لحاظ کسب مدال طلا، تلاش می‌کنند.

در ادامه این گزارش آمده است سوریان و لوپز دو سال پیش در رقابت‌های جهانی تاشکند با کسب مدال طلا به رکورد والری رزانتسف نزدیک شدند، اما در رقابت‌های جهانی سال بعد (2015) در لاس وگاس سوریان حذف شد و لوپز با شکست مقابل کایالپ در فینال به مدال نقره رسید.

رزانتسف، دارای 5 مدال طلای جهان و 2 مدال طلای المپیک است و لوپز با 5 مدال طلای جهان و 2 مدال المپیک و سوریان با 6 مدال طلا و یک مدال طلای المپیک به دنبال شکستن رکورد کسب مدال طلای رزانتسف هستند.

به هرحال باید منتظر مبارازات سوریان و لوپز در روزهای 24 تا 26 مردادماه در المپیک ریو ماند و دید آیا آنها خود را به الکساندر کارلین با کسب 9 مدال طلای جهان و 3 مدال  طلای المپیک نزدیک می‌کنند و جای رزانتسف روس را می‌گیرند یا خیر.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس