«عبدالله المعلمی» نماینده دایم عربستان در سازمان ملل با فراموش کردن کشتار کودکان و زنان یمن توسط این کشور، ایران را به دست داشتن در کشتار کودکان سوریه متهم کرد.

به گزارش مشرق، نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد در اظهارت اخیر خود ایران را به کشتن کودکان و نوجوانان سوریه متهم کرد.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «العربیه» عربستان، «عبدالله المعلمی» در تلاش برای سرپوش گذاشتن به جنایات کشورش در یمن، مدعی شد که شبه نظامیان ایران و حزب الله ناقض حقوق کودکان سوریه هستند.

معلمی همچنین نیروهای «بشار الاسد» رئیس جمهور سوریه را به نقض حقوق کودکان و کشتار آنها متهم کرد.

نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد به تجاهل به نقش کشورش در ویرانی یمن و نقش مخرب این کشور در حمایت از گروه های تروریستی در عراق و سوریه، اعلام کرد که کشورش از وضعیت کودکان سوریه و یمن که انصار الله آن ها را برای جنگ استفاده می‌کند، نگران است.

وی همانند سفیر عربستان در بغداد با کوبیدن بر طبل اختلافات فرقه ای و دخالت آشکار در امور داخلی عراق، نیروهای بسیج مردمی این کشور موسوم به الحشد الشعبی را نقض حقوق کودکان و شهروندان سنی عراق متهم کرد.

معلمی به اشاره گنجاندن نام ائتلاف بین المللی ضد یمن به سرکردگی کشور در لیست ناقضان حقوق غیرنظامیان گفت که از این اقدام سازمان ملل بدون هیچ دلیل و مدرک ابراز تأسف می‌کند.

این مقام سعودی که کشورش ماه گذشته با کمک دلارها توانست سازمان ملل متحد و «بان کی مون» دبیر کل آن را تحت فشار قرار داده تا نام عربستان را از لیست سیاه قاتل کودکان یمن حذف کند، اعلام کرد که « از اسرائیل خواسته ایم به نقض حقوق کودکان فلسطینی پایان دهد»!

ماه گذشته بان کی مون با اشاره به فشارهای عربستان برای حذف نام این کشور از لیست سیاه قاتلان کودکان یمنی اعلام کرد که حذف نام این کشور از این لیست «بسیار سخت و دردناک» بود.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    جکه دیگه!! این از کسامی که کودک 12 ساله را سر می برند حمایت میکنه! با هواپیمای خودش مستقیم فقط تا به حال 400 تا 600 کودک را کشته بعد دوباره در استانه ی گزارش سازمان ملل عربستان لابد فرشتست ایران جانی!! دنیای دیوانه ی مسخره!
  • محمود ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    نامردتر از اینا تو دنیا پیدا نمیشه
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    پس نماینده ایران در سازمان ملل چه میکند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس