کد خبر 611951
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه چنانچه آمریکا برجام را به طول کامل اجرا نکند دست به اقدام متقابل خواهیم زد، گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی قول داده که در صورتی که آمریکا به تعهداتش در برجام عمل نکند فعالیت‌های هسته‌ای‌مان را از سر خواهیم گرفت.

به گزارش مشرق، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقض عهدهای آمریکا در روند اجرای برجام گفت: برجام یک مجموعه کامل است و اگر آمریکا به طور کامل آن را اجرا نکند ما نیز دست به اقدام متقابل خواهیم زد.

وی افزود: در جلسه کمیسیون انرژی موضوع از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و معاونین وی مورد بررسی قرار گرفت و وی قول داد تا در صورتی که آمریکا به تعهداتش در برجام عمل نکند ما فعالیت‌های هسته‌ای‌مان را از سر خواهیم گرفت.

سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها در مذاکرات می‌گویند ما به تعهداتمان عمل کردیم اما این موضوع در عرصه عمل مشاهده نمی‌شود و آمریکایی‌ها نباید به گونه‌ای عمل کنند که حرف و عمل آنها در مذاکرات با هم تفاوت داشته باشد.

نعمتی در پایان با اشاره به دومین گزارش وزارت امور خارجه در مورد روند اجرای برجام به مجلس خاطرنشان کرد: این گزارش در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در هر جا که انحرافی از موضوع صورت گرفته باشد باید با دقت موضوعات پیگیری و به طرف مذاکره‌کننده نیز موضوع منعکس شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ali ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    جناب آقای نعمتی شما که از سینه چاکان برجام در مجلس قبل بوده و هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس