نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیأت نظارت بر برجام باید موضع خود را درباره روند اجرای برجام اعلام کند گفت: برجام برای آمریکا فرصت خوبی بود تا اعتماد از دست رفته خود را بازگرداند که نکرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نحوه اجرای برجام، گفت: هیات نظارت بر اجرای برجام که از سوی شورای عالی امنیت ملی این مسئولیت را برعهده دارد باید نحوه اجرای برجام را رصد و موضع خود را در این باره اعلام کند.

وی افزود: آمریکا در بسیاری از مقاطع حساس ناروایی‌هایی را در حق ملت ایران داشته و در مواردی باعث شکست قیام‌های مردمی شده و در جنگ تحمیلی نیز مداخلاتی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران داشته است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدای مذاکرات برای حل مناقشه هسته‌ای رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما نسبت به آمریکایی‌ها اطمینان نداریم اما برای اینکه حجت را تمام کنیم مذاکره می‌کنیم.

تابش خاطرنشان کرد: ما همواره در طول تاریخ شاهد سوء سابقه آمریکا بوده‌ایم و این مسئله هنوز هم ادامه دارد و برجام فرصت خوبی بود تا آمریکا مدبرانه عمل می‌کرد و اعتماد از دست رفته را بازسازی می‌کرد که اینگونه نشد.

وی در پایان گفت: طرف ایرانی در اجرای برجام باید طبق فرموده رهبر معظم انقلاب عمل کند رهبری معظم فرمودند هرجا در هر صورتی که طرف مقابل تعهدات خود را در برجام نقض کند ما نیز مقابله به مثل خواهیم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس