این نشست با بیان خاطرات توسط دیدبان های لشکر 10 ادامه یافت و این در حالی بود که گروه های تصویربرداری در حاشیه این نشست، به ضبط خاطرات برخی دیگر از دیدبان ها مشغول بودند.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق، گردهمایی فرهنگی رزمندگان و فرماندهان واحد دیدبانی از تیپ ادوات لشکر 10 سید الشهدا (علیه السلام) روز گذشته در روستای فرح آباد شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

در این گردهمایی که با هدف جمع آوری تکمیلی خاطرات رزمندگان واحد دیدبانی لشکر 10 برگزار شده بود، ابتدا سردار محمد فلکی، فرمانده تیپ ادوات در زمان جنگ به بیان توضیحاتی در رابطه با جمع آوری خاطرات و مستندسازی آن ها پرداخت و تأکید کرد: جهاد و رزم ما رزمندگان وقتی تمام می شود که خاطرات خودمان را خودمان ثبت و ضبط کنیم.

وی از نویسندگانی همچون محمدحسن ابوحمزه و رحیم مخدومی که در جمع آوری، تنظیم و نگارش خاطرات واحد دیدبانی فعالیت دارند تشکر کرد و همه کهنه سربازان این واحد و سایر واحدها را به همکاری با این گروه، فراخواند.

این نشست با بیان خاطرات توسط دیدبان های لشکر 10 ادامه یافت و این در حالی بود که گروه های تصویربرداری در حاشیه این نشست، به ضبط خاطرات برخی دیگر از دیدبان ها مشغول بودند.

گردهمایی فرهنگی رزمندگان و فرماندهان واحد دیدبانی لشکر 10 با جمع بندی خاطرات و در حالی که سردار فلکی توضیحاتی پیرامون برنامه های آینده هیئت رزمندگان راهیان نینوا (که با حضور رزمندگان تیپ ادوات لشکر 10، حدود 30 سال است برگزار می شود) ارائه کرد، به کار خود پایان داد.

خاطرنشان می کند ثبت و ضبط خاطرات این رزمندگان از مدت ها پیش آغاز شده و این گردهمایی به منظور یکسان سازی و تکمیل این خاطرات جهت انتشار کتاب و ساخت مستندهای تصویری برگزار شد.

در ادامه تصاویری از این گردهمایی فرهنگی را مشاهده می کنید.

{$sepehr_album_43088}
گزارش و عکس: میثم رشیدی مهرآبادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن از اصفهان ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    تا این عزیزان در جمع ما هستند از انها یاد کنیم و برای آنها مراسم تجلیل برگزار کنیم. نه زمانی که دیگر در میان ما نیستد بیاییم و فداکاری های انها را ذکر کنیم و به نام آنها ولی به کام دیگران مراسم و بزرگداشت بگیریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس