کد خبر 611673
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

گروه تروریستی داعش در ویدیوی تازه، با تهدید رییس جمهوری فرانسه به انجام حملات بیشتر در پاریس، دو گروگان را در مقابل چشم کودکان در گردشگاهی در استان نینوای عراق سر برید.

به گزارش مشرق، روزنامه دیلی میل انگلیس، امروز (دوشنبه) با اعلام اینکه ویدیوی 7 دقیقه ای مزبور را رسانه های داعش در 20 ژوئیه منتشر کردند، نوشت: این ویدیو نشان می دهد که دو نفر از عناصر داعش بدون نقاب و با در دست گرفتن چاقو، دو گروگانِ متهم به جاسوسی به نفع ائتلاف بین المللی آمریکا را اعدام کردند.

عملیات اعدام داعش در یک گردشکاهی در استان نینوی در شمال عراق که کودکان در آن بازی می کنند، اجرا شد.

دیلی میل می افزاید، هویت دو گروگان سر بریده شده هنوز مشخص نشده، در حالی که در سایت های اینترنتی ادعا شده که یکی از آنها اروپایی است؛ البته داعش اعلام کرده که این دو نفر، نظامی عراقی شیعه هستند که در استان نینوا دستگیر شدند.

قبل از بریده شدن سر این دو قربانی، دو فرد تروریست پیامی تهدید آمیز به زبان فرانسوی به فرانسوا اولاند فرستادند؛ یکی از آنها گفت: رییس جمهوری اولاند! این اقدام با شهروندانت در خیابان های پاریس و مارسیلیا و نیس تکرار خواهد شد.

دو گروگان قبل از اعدام خود وادار شده بودند که به نوارهای ویدیویی و تصاویر خبری درباره حمله داعش در شهر نیس فرانسه در 14 ژوئیه نیز اظهار نظر کنند.

پس از اجرای اعدام این دو نفر، دو تروریست از کودکان حاضر در این گردشگاه که عملیات سربریدن دو گروگان را مشاهده کرده بودند، پرسیدند که آیا از این عملیات خوششان آمده است، یا خیر؟.

گفتنی است که طی ماه گذشته مجموعه ای از عملیات تروریستی خونین در فرانسه روی داد که گروه تروریستی داعش آنها را به عهده گرفت، که آخرین مورد از این عملیات، سربریدن کشیشی در یک کلیسای باستانی متعلق به قرن شانزدهم در شهر «سنت ایتین دو رووره» نزدیک شهر "روان" در روز 26 ژوئیه (5 مرداد) بود.
 
 
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس