کد خبر 611632
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

پس از گذشت چندین هفته از آزادسازی شهر فلوجه از اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش، شورای استانی الانبار از کشف یک گور دسته جمعی دیگر در شهر فلوجه خبر داد که حاوی بقایای اجساد ۲۵ نفر از شهروندان این شهر بود.

 به گزارش مشرق، شورای استانی "الانبار" از کشف یک گور دسته جمعی دیگر در مرکز شهر "فلوجه" خبر دادند.

پس از گذشت چندین هفته از آزادسازی کامل شهر فلوجه از اشغال تروریست های تکفیری داعش، شورای استانی الانبار اعلام کرد: در مرکز این شهر گور دسته جمعی دیگری کشف شده است که در آن بقایای اجساد ۲۵ شهروند اهل فلوجه وجود دارد.

«راجی برکات العیساوی» با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی هنگام پاکسازی ساختمان موسسه مدرسان در مرکز شهر فلوجه، با این گور دسته جمعی مواجه شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد، تمام افرادی که در این گور دسته جمعی دفن شده اند، توسط تروریست های داعش اعدام شده بودند.

به گفته وی: آنگونه از شواهد و قرائن پیدا است، این ۲۵ شهروند اهل فلوجه، توسط عناصر داعش تیرباران شده و سپس به طور دسته جمعی دفن شده اند.

شایان ذکر است، پیش از این نیز چندین گور دسته جمعی دیگر در داخل و اطراف این شهر کشف شده است که حاکی از جنایات گسترده داعش علیه غیرنظامیان در این منطقه و دیگر مناطق تحت کنترل خود، دارد.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس