کد خبر 611657
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار با استقلال خوزستان گل بدی دریافت کردیم.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری درباره شکست دو بر یک استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: نگاه کردن بازی در تلویزیون برای من خیلی سخت بود. دوست داشتم در اهواز کنار تیم حضور داشته باشم، اما هوا خیلی گرم بود و نتوانستم راهی اهواز شوم. متاسفانه اتفاقاتی در اهواز افتاد که خیلی خوب نبود.

وی افزود: بازیکنان استقلال بازی بهتری نسبت به دیدار نخست‌شان انجام دادند و بازی را خوب شروع کردند، اما گل بی‌موردی خوردند. خط دفاعی استقلال هم اشتباهاتی داشت که منجر به گل بی‌مورد حریف شد. در نیمه دوم، بازیکنان فشار آروده و با اینکه هوا خیلی گرم بود، به گل تساوی هم رسیدند. پس از گل تساوی، بازیکنان برای برد جلو کشیده بودند و همین باعث شد تیم حریف به گل برسد. بازی می‌توانست با تساوی خاتمه یابد، اما باید قبول کرد که استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته بوده و تیم کمی نبود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه انتظارات از استقلال با توجه به خریدهایی که انجام داده بالاست، گفت: انتظارات همیشه از استقلال بالا بوده و یک واقعیت است. علیرضا منصوریان برای استقلال تلاش می‌کند تا تیم از دوران بدنسازی خود رهایی یابد. از طرفی تغییرات در تیم زیاد بوده و هماهنگی به مرور زمان به دست می‌آید. من به این تیم امیدوار هستم.

پورحیدری در مورد انتشار قرارداد مربیان و بازیکنان عنوان کرد: با این مسئله موافق نیستم، چون در هیج کجا این کار را نمی‌کنند. به نظرم انتشار مبلغ قراردادها کار درستی نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس