کد خبر 611654
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ایجاد حاشیه در سفرش به بهشهر استان مازندران را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، علی مطهری نماینده مردم تهران و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ایجاد هرگونه حاشیه در سفرش به بهشهر استان مازندران را تکذیب کرد.

وی با بیان اینکه حدود نیم ساعت پیش از انتشار خبری پیرامون ایجاد حاشیه در سفرم به بهشهر استان مازندران آگاه شدم، گفت: این موضوع کاملا دروغ است و این سفر هیچ حاشیه‌ای نداشت.

مطهری به جزئیات سفر خود به بهشهر اشاره کرد و افزود: ما در سفر به این منطقه از عباس‌آباد بهشهر بازدید کردیم؛ در زمان اذان نیز در نمازخانه آنجا حضور یافتیم که بیشتر هم دوستان حزب‌اللهی در آنجا حضور داشتند. آنها با دیدن بنده ضمن استقبال به گفت‌وگو پرداختند.

«طی گفت‌وگویی که با دوستان در نمازخانه داشتم راجع به نمازخانه حرف‌هایی زدم که در نهایت قرار شد میراث فرهنگی اقداماتی در زمینه بهبود اوضاع انجام دهد.»

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای موجود در سفرم به بهشهر دوستانه بود، تصریح کرد: ما برای تفریح به این منطقه رفتیم و اصلا بحث سخنرانی مطرح نبود و واقعا نمی‌دانم دلیل انتشار این خبر چیست؟

وی ادامه داد: یک زمانی ممکن است اتفاقی بیفتد و ما بگوییم ماجرا بزرگ‌نمایی شده اما واقعا امروز هیچ اتفاقی حادث نشد؛ این سفر اصلا یک سفر کاری نبود و خانوادگی محسوب می‌شد.

مطهری در پایان از انتشار این خبر ابراز تعجب کرد و تاکید کرد که نمی‌دانم با چه انگیزه‌ای این خبر منتشر شده است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس