کد خبر 625225
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

منابع آمریکایی از کشف 72 گور دسته جمعی حاوی اجساد قربانیان جنایات داعش در عراق و سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری براثا، حدود 72 گور دسته‏جمعی حامل 15 هزار جسد در عراق و سوریه وجود دارد که اجساد قربانیان جنایت‌ها و اعدام های دسته جمعی عناصر داعش در عراق و سوریه مربوط می شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که تصاویر ماهواره ای، نقشه ها و گفتگوی ویژه با کسانی که از دست داعش نجات پیدا کردند و همچنین عملیات حفری که مسئولان عراقی برای آن اقدام کردند، گواه بر صدق این ادعاست.

به گزارش آسوشیتدپرس، تحقیقات نشان می دهد که کوچکترین قبرهای دسته جمعی حاوی سه جسد و بزرگترین آن حاوی هزاران جسد باشد. این تعداد از اجساد نشان دهنده میزان جنایت های داعش و کشتار دسته جمعی آن در حق مردم سوریه وعراق است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Akbar ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    وا ویلا ....... وا اصفا ........... اینقدر در فتح مناطق تعلل و بی عرضگی میکنن که هی کشتار بیشتری ازشون بشه .............. شیش ماه یه بار منطقه میگیرن ، آخه این چه وضعشه ؟؟ بعد از آزادی فلوجه گفتند فورا موصل میگیریم ، آخرش چی شد ؟؟ حتی به دذوازه های شهر موصل نرسیدند چه رسد به فلوجه و کرکوک ......................... تازه کل استان نینوا هم دست داعشه خیلی تعلل میکنند این عراقی ها __________________ بنازم به هر چی ایرانی باغیرت و باشرفه
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    دشمنان مسیحی و بودا و یهود متاسفانه از شبهات مسلمانان و نظر فردی با عنوان اصلح و امثال آن استفاده و با کمک مورخان قوی و جوان توانسته اند این شبهات را مبدل به تضاد ایدئولوژیک کنند و درگیری و کشتار یکدیگر را سبب شوند و به نظرم مسلمانان با کمک علم امار و نرم افزارهای تصمیمگیری رایانه ای باید شبهات را رفع کنند و کل اعلام نظرات مراجع تقلید یکسانسازی شود و تفاوت در نظر نباشد و حکم واحد برای ادرار کودک بر فرش صادر شود و اینطور نباشد که یکی بگوید باید فرش را برید و دیگری بگوید فرض را بر اب ریختن بگذارد و پاک است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس