کد خبر 611547
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشورمان آنقدر قدرت بازدارندگی دارد که با موشک‌های دوربردی که از حاشیه دریای خزر پرتاب می‌کنیم، می‌توانیم هرگونه شیطنتی در خلیج فارس را خنثی کنیم.

به گزارش مشرق، محمدحسین صفارهرندی شامگاه یکشنبه در نشست بصیرتی و روشنگری که در آستان امامزاده عبدالله شهر ابوزیدآباد آران و بیدگل صورت گرفت با اشاره به قدرت دفاعی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی باید به حدی قوی باشد که دشمن جرئت حمله به ما را نداشته و این قدرت دفاعی ما عامل بازدارنده برای دشمنان باشد.

وی افزود: آنقدر قدرت بازدارندگی داریم که می‌توانیم با موشک‌های دوربردی که از حاشیه دریای خزر پرتاب می‌کنیم هرگونه شیطنتی در خلیج فارس را خنثی نماییم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در سال‌های اخیر و در شرایط فعلی از این قدرت بهره‌مند هستیم، اظهار داشت: کارشناسان نظامی آمریکا معتقدند اگر آمریکا وارد جنگ با ایران شود، در روز اول 20 هزار کشته خواهد داد و سربازان آمریکایی حاضر در منطقه، هدف موشک‌های ایران قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به روحیه انقلابی مردم ایران ادامه داد: مردم ما اگر درگیر زرق و برق زندگی مادی شده بودند، هزاران شهید در عرصه‌های مختلف تقدیم انقلاب و نظام نمی‌کردند و اکنون جوانان ما این‌گونه مشتاق دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) نبودند.

صفارهرندی با اشاره به صحبت‌های اخیر برخی از مقامات کشورهای خارجی و موضع دشمنان برای ایجاد فشار در جهت محدودیت قدرت دفاعی ایران اظهار داشت: در حال حاضر با وجود همه مشکلات و همه تحریم‌ها، توانسته‌ایم کارهای بزرگی انجام بدهیم که همه شاهد این پیشرفت‌ها هستند.

وی بیان داشت: هر فرد با یک گوشی هوشمند با ورود به فضای مجازی، خود به یک رسانه تبدیل شده است که البته باعث دروغ‌پراکنی‌ها و شایعات هم در این فضا زیاد هم شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانمندی‌های مثبت فضای مجازی در نشر مضامین الهی بیان داشت: این فضا می‌تواند در جهت انتشار معارف الهی استفاده شود که عده‌ای از آن برای اختلاف‌افکنی بین اقوام و مذاهب مختلف استفاده می‌کنند اما در کشور ما این اقدامات مؤثر نبوده و نخواهد بود.

صفارهرندی در پایان با تأکید بر لزوم وحدت بین گروه‌های مختلف مسلمانان یادآور شد: محبت به اهل‌بیت، دل مردم شیعه و اهل سنت را به هم گره زده و با وجود کشتار مسلمانان در سوریه و عراق، مسلمانان همه یک دل هستند و واسطه این اتحاد محبت اهل‌بیت است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    باید بتونیم واشنگتن رو بزنیم . 2 هزار کیلومتر چیزی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس