کد خبر 611544
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

دریافت کننده تیم ملی والیبال روسیه تنها ورزشکاری خواهد بود که ششمین المپیک خود را در ریو تجربه می کند و مهم تر از همه اینکه او تا به حال 4 مدال از این بازی ها در ویترین افتخاراتش دارد.

به گزارش مشرق، سرگی تتوخین دریافت کننده تیم ملی والیبال روسیه یک بار دیگر راهی المپیک شد تا برای ششمین بار این رویداد بزرگ را تجربه کند. این دست نیافتی ترین رکوردی است که یک ورزشکار رشته گروهی می تواند به آن دست پیدا کند و مهمتر از همه اینکه تتیوخین 4 مدال (دو برنز آتن و پکن، یک نقره سیدنی و یک طلای لندن) در ویترین افتخارات خود دارد.

او با درخواست ولادمیر آلکنو یک بار دیگر در سن 41 سالگی به تیم ملی بازگشت و توانست روسیه را در سومی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک در آلمان کمک بسیار زیادی کند. او پر مدال ترین والیبالیست جهان محسوب می شود و به نظر نمی رسد رکورد حضور در 6 المپیک تا سال هایی دور برای ورزشکاری مخصوصا در رشته ها گروهی کسب به دست بیاید.

روسیه با مشکلات زیادی برای حضور در المپیک ریو مواجه بود اما تیم والیبال این کشور مجوز حضور در این مسابقات را گرفت تا تتیوخین به این رکورد دست نیافتی برسد. روسیه در مرحله گروهی رقابت های والیبال با ایران همگروه خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس