کد خبر 611534
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

سازمان دامپزشکی استان تهران اعلام کرد: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در مورد قطعه بندی مرغ در سرویس بهداشتی یک رستوران بین راهی و یا مرکز عرضه فراورده‌ خام دامی نیست، بلکه مربوط به یک گلخانه متروکه در شهرستان ری بوده که پلمب شده است.

به گزارش مشرق، در پی انتشار تصاویری از مرغ‌های قطعه بندی شده در مجاورت سرویس بهداشتی در فضای مجازی، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران به منظور تنویر افکار عمومی موارد ذیل را به استحضار هموطنان عزیز می رساند:
 
1-تصاویر منتشر شده در فضای مجازی رستوران میان راهی و یا مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی نیست، بلکه مرغ‌های قطعه بندی شده در یک گلخانه متروکه در شهرستان ری بوده که بر اساس گزارشات مردمی و با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی توسط دامپزشکی شهرستان ری ضبط و معدوم شده است.
پلمپ محلی که مرغ‌ها در دستشویی شسته می‌شد
2-وزن محموله 1660 کیلوگرم بوده که به صورت غیربهداشتی توسط افراد سود جو انجماد زدایی و قطعه بندی شده که در این رابطه دو نفر از صاحبان مرغها دستگیرشده‌اند و به مجازات خواهند رسید.

3-مکان مورد نظر با صدور حکم قضایی پلمب شده است.

4- در پایان ضمن تشکر از مردم عزیز در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف در زمینه فراوری، عرضه و توزیع فراورده‌های خام دامی به سامانه 1512 اداره کل دامپزشکی استان تهران و یا ادارات دامپزشکی شهرستان ها اطلاع دهند.
پلمپ محلی که مرغ‌ها در دستشویی شسته می‌شد 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اداره بهداشت باید نظارت بیشتری داشته باشن اگه اتفاقی این عکس هم گرفته نمیشد سالها به کارش ادامه میداد. چرا نظارت بیشتری روی مواد غذایی ها نمیشه که ببینن این محصولات کجا بسته بندی میشه.بهداشتی هست یا نیست . نه اینکه مامور بهداشت رو با یه ردبل ردش میکنن
  • پری ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    بیکاری سلاااااااام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس