کد خبر 611164
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

پس از اعلام خبر تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر انتخاب مفتی "تجاوز به زنان عرب" به عنوان خاخام ارتش این رژیم،«سازمان زنان جهان عرب» به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «سازمان زنان جهان عرب» از سازمان ملل خواست تا تدابیر لازم را برای جلوگیری از انتصاب «ایال کریم» به عنوان خاخام ارتش رژیم صهیونیستی اتخاذ و او را به دلیل اظهارات توهین آمیزش علیه زنان عرب مجازات کند.

ایال کریم، پیش تر، فتوا داده بود که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی می توانند در خلال جنگ به زنان غیر یهودی تجاوز کنند و اکنون ارتش اشغالگر قصد دارد وی را خاخام ویژۀ ارتش قرار دهد.

میرفت تلاوی، مدیر سازمان زنان جهان عرب در این باره گفت: «سخنان این خاخام نژاد پرستانه، توهین آمیز و غیر انسانی است و منظور آن، زنان عرب به ویژه زنان فلسطینی است».

وی همچنین، تأکید کرد این اظهارات با قانون بین الملل مغایرت دارد و نشان می دهد که نژاد پرستی تا چه حد در جامعۀ "اسرائیل" رسوخ کرده است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمود ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    محمود عباس کجایی که از ناموست دفاع کنی. حالا برو بازم با مریم رجوی عکس بنداز
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    نياز نيست كسي به زنان اعراب تجاوز كند انها از كشور هاي مختلف دخترانشان را براي جهاد نكاح مي فرستند از مراكش ال سعود و مهاجرين كه به كشور هاي اروپايي رفته اند و بعد از يك نسل خود را اروپايي مي نامند در حاليك نژاد انها عرب است چه به انها تجاوز شود چه خود را در اختيار داعشيان بگزارند زياد جوش انها را نخو ريد
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    ملل رشد یافته و دلایل انها بیشتر ناشی از تعالیم دینی و برگرفته از مذهب و رهنمودهای پیامبرانشان است و برخی مذاهب تو سری خور و برخی فعال و چپاولگر اند و یهود هم از نوع مذاهب چپاولگر است.
  • کریم شیرازی ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    اقاای محمود عباس بی غیرت تحویل بگیر همین فردا است که این خاخام صهیونیست فتوا بده به بچه هاتون هم تجاوز کنند
  • سروش ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    قانون بین الملل و حقوق بشر یا قانون 5+1 ؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس