دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با امیر دادبین، از داستانهای دروغینی گفت که رادیو بغداد از دعوای ارتش و سپاه می‌ساخت.

به گزارش مشرق، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دیدار و عیادت شهید زنده، امیر احمد دادبین فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی رفت.

وی با انتشار تصویری از این دیدار به داستانهای دروغینی اشاره کرد که که رادیو بغداد از دعوای ارتش و سپاه می‌ساخت! دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دراین باره نوشته است:

دیروز فرصتی فراهم شد تا به دیدار و عیادت از فرمانده دلاور نیروی زمینی ارتش امیر دادبین بروم که در تمرینهای نظامی ویژه نیروهای مخصوص ارتش، به‌شدت مجروح شد و با عنایات الهی به شکل معجزه‌آسایی بهبود یافت.

دادبین از دوستان خوب من است که سابقه درخشان در دفاع مقدس و مبارزه با ضدانقلاب دارد. دیدار خوبی بود و امیر دادبین هم بسیار خوشحال شد. خاطرات دوران دفاع مقدس را مرور کردیم که ارتش و سپاه دوشادوش یکدیگر، برادرانه با دشمن جنگیدند. البته کسانی تلاش می‌کردند که مانع این برادری شوند اما توفیق نیافتند.

از روزهایی یاد کردیم که رادیو بغداد، هر روز داستانهایی از دعوای ارتش و سپاه می‌ساخت و این دروغهای خنده‌دار، اسباب سرگرمی ما را فراهم می‌کرد.

روایت رضایی از دروغهای خنده‌دار علیه ارتش و سپاه 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس