کار لغزخوانی‌های مدعیان اصلاح‌طلبی به اعلام ناکامی و لزوم غربال‌کردن اصلاح‌طلبان رسید.

به گزارش مشرق، عبدالله ناصری عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در مصاحبه با ایسنا درباره دلیل پایبند نبودن برخی نمایندگان به لیست‌های انتخاباتی، اظهار کرد: این اتفاق از ویژگی‌ها و مختصات جوامع توسعه نیافته است.(!)
 
اهانت ناصری به جامعه ایران در حالی است که توسعه نیافتگی و ارتکاب رفتارهای نامعقول نظیر عملکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس، معطوف به خود این طیف است.
 
این عضو بنیاد باران با اشاره به نحوه تهیه لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در انتخابات دهمین دوره مجلس، تصریح کرد: رد صلاحیت اصلاح‌طلبان موجب شد که نیروهای باثبات و ریشه‌دار اصلاحات از صحنه خارج شوند اما برای اینکه اصلاحات رقابت را ادامه دهد با هماهنگی حامیان دولت، لیستی تهیه شده اما پس از پایان انتخابات و در مرحله تعیین رئیس مجلس، تعدادی از اعضای لیست امید از جمله نامزدهای حزب اعتدال و توسعه به رقیب گزینه اصلاح‌طلبان رأی دادند.
 
وی افزود: البته من از این اتفاق برای اصلاحات استقبال می‌کنم زیرا یک غربالگری در جریان اصلاحات انجام شد. بعد از سال 84 و مخصوصاً 88، یک غربالگری خوبی در جریان اصلاحات انجام شده و نیروهای اصیل اصلاح‌طلب برای افکار عمومی شناخته شده‌اند.
 
وی اظهار کرد: کارگزارانی که لیست انتخاباتی اصلاحات را تهیه کردند با این اتفاقات، تجربه خوبی به دست آورده و به اندازه کافی کارآزموده شده‌اند و می‌دانند چگونه برای انتخابات بعدی تصمیم بگیرند. برای اصلاح‌طلبان منافع ملی به منافع جناحی اولویت دارد اما اصلاح‌طلبان هم می‌دانند برای انتخابات آینده چگونه لیست خود را تهیه کنند.
 
در همین حال «سید روح‌الله موسوی درچه» از اعضای مجمع روحانیون به ایسنا گفت: مستقل‌ها (فراکسیون اعتدال) چرا زمان ورود به مجلس اعلام استقلال نکردند؟ اگر مستقل هستید همان موقع که می‌خواستید وارد مجلس شوید این را می‌گفتید نه این که با عنوان امید و اصلاحات به مجلس بیایید و حالا بگویید ما مستقلیم.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس