کد خبر 610666
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با تأکید بر کاهش اعتماد عمومی به ارتش این رژیم تأکید کرد که در حال حاضر بزرگترین تهدیدی که ارتش اسرائیل با آن مواجه است، مسائل داخلی است.

به گزارش مشرق، «گادی ایزنکوت»، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اظهارات اخیر خود تأکید کرد، امروز بزرگترین تهدید امنیتی که نیروهای نظامی این رژیم با آن مواجه هستند، مسائل داخلی است.

بنا بر گزارش «المانیتور»، ایزنکوت در نطق اخیر خود در کمیته امور خارجی و نظامی کنست، آمار منتشر شده درباره نظرسنجی‌های جدید در خصوص کاهش اعتماد به ارتش اسرائیل را بزرگترین تهدیدی خواند که امروز تل‌آویو با آن مواجه است.

بر اساس این گزارش، ظاهرا رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی چند هفته گذشته از رئیس کمیته امور خارجی و نظامی کنست خواسته بود تا هر چه سریعتر جلسه‌ای درباره ارتباط افکار عمومی مردم و ارتش برگزار شود.

برخی از اعضای کنست پس از جلسه اخیر این کمیته اعلام کردند با وجود اینکه جلسات توجیهی گذشته رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل به طور کلی به مطرح کردن موضوع تهدیدات خارجی از جمله ایران، حزب‌الله، حماس و سوریه می‌انجامید، این جلسه اخیر بیشتر به یک جلسه احساسی تبدیل شده بود و به هیچ عنوان شباهتی با جلسات گذشته نداشت. وی در تمام مدت این جلسه مصمم بود تا مخاطبانش را به شدت تحت تأثیر قرار دهد تا به این وسیله اقدامات فوری در این زمینه را میسر سازد. 

المانیتور در ادامه تأکید کرد: «این نکته نیز قابل توجه است که اظهارات اخیر ایزنکوت بر خلاف جلسات گذشته که پشت درهای بسته برگزار می‌شد، این‌بار در قالب بیانیه‌ای رسمی منتشر شده است و این مسئله نشان دهنده نگرانی بسیار زیاد وی در خصوص کاهش بسیار زیاد اعتماد عمومی به ارتش اسرائیل است.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس