نائب رئیس موقت فراکسیون اعتدال گفت: یکی از شرایط ما این است که اگر کسی از فراکسیون امید و ولایت آمد و عضو فراکسیون اعتدال شد دیگر مجاز به شرکت در جلسات سایر فراکسیون‌ها نیست.

به گزارش مشرق،‌ غلامعلی جعفرزاده نائب رئیس موقت فراکسیون اعتدال در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛، با اشاره به شکل‌گیری فراکسیون اعتدال و انتخاب هیئت رئیسه موقت این فراکسیون اظهار داشت: اساس‌نامه موقت این فراکسیون تایید شده است و ما شروع به عضوگیری خواهیم کرد تا هیئت رئیسه دائمی را تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه فراکسیون اعتدال اصلا به دنبال سیاهی لشکر نیست افزود: یکی از شرایط ما این است که اگر کسی از فراکسیون امید و ولایت آمد و عضو فراکسیون اعتدال شد دیگر مجاز به شرکت در جلسات سایر فراکسیون‌ها نیست.

نائب رئیس موقت فراکسیون اعتدال گفت: فراکسیون امید متشکل از اصلاح طلبان، مستقلین و معتدلین است؛ کجا همه‌ی اعضای این فراکسیون اصلاح‌طلبان بوده‌اند که همه را به نفع خودشان مصادره می‌کنند؟، در انتخابات یک اجماعی بین نیروهای معتدل و اصلاح‌طلبان صورت گرفت و تمام شد.

وی در پاسخ به اظهارات هاشم‌زائی مبنی بر اینکه  اگر فراکسیون "اعتدال" رسما آغاز به کار کند، دیگر فراکسیون "امید"ی نخواهد بود عنوان کرد: ما برای کسی تعیین تکلیف نمی‌کنیم، هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند ما برای خودمان تعیین تکلیف می‌کنیم.

روز گذشته نیز هاشم زائی عضو فراکسیون امید در گفتگو با دانا گفته بود: اگر فراکسیون "اعتدال" رسما آغاز به کار کند، دیگر فراکسیون "امید"ی نخواهد بود، چرا که با این‌کار، اصلاح‌طلبان و حزب اعتدال و توسعه از یکدیگر جدا شده‌اند.

هاشم‌زائی با بیان اینکه عنوان "امید" به دلیل ائتلاف میان اصلاحات و اعتدال و توسعه برای فراکسیون انتخاب شده است گفت: اگر اعتدالیون از فراکسیون امید جدا شوند دیگر ائتلافی در کار نخواهد بود و نیروهای اصلاحات هم با عنوان فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس فعالیت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس