کد خبر 610274
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

در ادامه عملیات های رزمندگان حزب الله برای پاکسازی منطقه مرزی سوریه با لبنان "القلمون از تروریستهای تکفیری، صبح امروز چندین سنگر فرماندهی و مرکز رصد آنها با موشک ضد زره منهدم شد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات های رزمندگان حزب الله برای پاکسازی منطقه مرزی سوریه با لبنان "القلمون از تروریستهای تکفیری، صبح امروز چندین سنگر فرماندهی و مرکز رصد آنها با موشک ضد زره منهدم شد.

{$sepehr_media_1681330_400_300}

بنابر این گزارش، در این حملات 6 تروریست تکفیری شامل یکی از فرماندهان القاعده به هلاکت رسیده اند. منطقه القلمون از زمان آغاز بحران سوریه در سال 2011 یکی از مهمترین مسیرهای نقل و انتقال تروریست و تدارکات نظامی برای گروه های تکفیری فعال در این کشور بشمار می رفت اما در سلسله عملیات های رزمندگان ارتش سوریه و حزب الله بخش اعظم آن پاکسازی و مسیرهای انتقال تدارکات بطور کامل مسدود شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فامیل دور ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    موشک قدرت انفجاریش کم بود
  • ناصر ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    کم جون بود بعید میدونم کسی زخمی هم شده باشه
  • قُلی بَل بَلگوش ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    اگه به قصد گیج و ویج کردن و زخمی کردن تروریست ها طوری که هدف زنده دستگیر کردن و تخلیه اطلاعات از اونها باشه موشک خوبیه در غیر اینصورت موشک بسیار ضعیف و از لحاظ سرعت رسیدن به هدف کند بود ، امیدواریم که نسل بعدی موشک های ضد زره ساخت ایران قابلیت اوج گیری به منظور حمله از بالا و بر ملاج سر دشمن را با سرعت مافوق صوت را داشته باشه و به صورت هوشمند زاویه حمله را طوری تنظیم کنه که مابین تابش خورشید و چشمان دشمن باشه تا اصلاً دیده نشه تا اگر کسی بخواد اونو ردیابی کنه باید همینطور به خورشید نگاه کنه! اینو هم بگم که تروریستهای تکفیری حکم واکسن آبله را برای حزب الله داشت تا حزب الله هر روز آبدیده تر و قویتر و معدود نقاط ضعف احتمالی رو پوشش بده
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    این موشکا به درد نابودی سنگر و نفر نمیخوره بیشتر فوذش بالا هست بهتر موشک ها انفجاری آتش زا باشه که اثرش بیشتر باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس