کد خبر 610055
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش‌های رزمی امروز (پنج‌شنبه) در مشهد برگزار شد.

به گزارش مشرق،  مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش‌های رزمی با حضور غلامرضا شعبانی‌بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری، کاتب نماینده سمنان در مجلس،کاظمی نماینده ملایر، پژمان‌فر نماینده مردم خراسان رضوی در هتل همای مشهد مقدس برگزار شد.

شعبانی بهار در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد محمود رشیدی، رئیس و مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: فدراسیون ورزش‌های با رشد 136 درصدی در بعد ورزش همگانی توانسته در رتبه نخست در بین 51 فدراسیون قرار بگیرد.

وی در ادامه به تنوع و تعدد رشته تحت پوشش فدراسیون رزمی اشاره و از عملکرد فدراسیون در تمام مناسبت‌های ملی با توان حداکثری تقدیر کرد.

شعبانی بهار عنوان کرد: بسیار خرسندم از این که در این مجمع شاهد حضور افراد شاخص نظام هستم واین حضور را به فال نیک می‌گیریم. با توجه به تشکیلات موجود، این فدراسیون کار سنگینی بر دوش دارد.

همچنین پورمحمدی وزیر دادگستری در این مجمع گفت: خوشحالم از این که مجمع در مشهد مقدس و جوار حرم امام رضا (ع) برگزار شده است. جامعه ورزش بزرگترین جامعه و در تنوع ورزش گسترده‌ترین است. نظام‌ها و قوانین حاکم در ورزش محکم‌ترین است و در قیاس آماری ورزش رزمی نسبت به رشته پر طرفدار فوتبال، خانواده رزمی را پر اهمیت می‌توان توصیف کرد.

پورمحمدی افزود: با توجه به اهمیت ورزش در پیشگیری از وقوع بزه و برقراری سلامت در جامعه، نقش فدراسیون در این میان بسیار مهم و موثر است و حمایت از ورزشکاران در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

در ادامه محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی با ارائه‌ای گزیده از عملکرد این فدراسیون در سال گذشته گفت: فدراسیون ورزش‌های رزمی با توجه به وسعت رشته‌های تحت پوشش و حضور در بازی‌های معتبر، در سطح جهان فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. ما در سال‌های گذشته در کنار کسب مدال‌های مختلف در بعد توسعه ورزش همگانی به نتایج خوبی دست یافتیم.

وی عنوان کرد: کسب سه کرسی نایب رئیسی اول فدراسیون جهانی وکوتورین، ریاست فدراسیون آسیایی وکوتورین و مهمتر از همه عضویت در کمیته اجرایی بازی‌های آسیایی از دستاورد های اخیر فدراسیون است. در ادامه میزبانی 23 فدراسیون تحت پوشش Aimz را در برنامه داریم که پس از المپیک و پارالمپیک میزبان 23 رییس فدراسیون جهانی خواهیم بود.
 
منبع: فدراسیون ورزش‌های رزمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس