کد خبر 610020
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

رئیس پلیس راهور گفت: رانندگان باید مراقب باشند در گرما دچار خستگی و خواب آلودگی نشده و هر دو ساعت یکبار توقف کرده و استراحت کنند.

به گزارش مشرق،  سردار تقی مهری گفت: رانندگانی که در حال سفر هستند وقتی به نزدیکی شهرها می رسند باید دقت بیشتری در رانندگی داشته باشند زیرا میزان ترددها در حومه شهرها افزایش دارد، بنابراین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد تأکید است.
 
وی با اشاره به اینکه به طور معمول در تعطیلات آخر هفته به ویژه در ایام تابستان شاهد افزایش سفرها هستیم گفت: روز شنبه نیز از حوالی ساعت 17 بعد از ظهر از سمت مرزن آباد به سمت کرج جاده چالوس یک طرفه خواهد شد که این محدودیت تا ساعت 6 بامداد روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.
 
وی گفت: براین اساس از ساعت 13 بعد از ظهر روز شنبه از کرج به سمت چالوس ممنوعیت تردد را داریم که این ممنوعیت تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه ادامه می یابد.
 
سردار مهری افزود: در جاده هراز و فیروزکوه  تردد تریلرها، کامیون ها و خودروهای سنگین در این محور، محدودیت تردد اعمال می شود که تا روز یکشنبه ادامه خواهد یافت.
 
وی از رانندگان خواست برای سفر ایمن و راحت نسبت به بررسی وضعیت وسیله نقلیه خود مانند معاینه فنی اقدام کنند.
 
سردار مهری گفت: توصیه ما این است که رانندگان برای یک سفر ایمن برنامه ریزی از مبدأ تا مقصد داشته باشند و به ازای هر دو ساعت رانندگی به ویژه در تابستان چند دقیقه استراحت کنند و بعد به سفر خود ادامه دهند.
 
وی از رانندگان خواست زمان رانندگی خود را با شرایط جوی تنظیم کنند و نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی دقت بیشتری داشته باشند.
 
سردار مهری با تاکید بر اینکه انحراف به چپ یکی از تخلفات حادثه ساز است افزود: خط سفید وسط جاده که به عنوان خط جداکننده در جاده های دو طرفه است به منزله دیوار قانون است.
وی از سرنشینان خودروها خواست که مراقب راننده ها باشند و فضای ایمن و آرامی را برای آنان فراهم کنند تا رانندگان بتوانند به سلامت به مقصد برسند.
 
وی از رانندگان خواست به تذکرات مأموران راهنمایی و رانندگی توجه جدی کنند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس