کد خبر 609054
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان گفت: می‌خواهم سالیان سال اگر بدنم همراهی کند تمرین کنم و صاحب مدال شوم و در چندین المپیک روی سکو بایستم.

به گزارش مشرق، کیانوش رستمی در خصوص آخرین شرایط تمرینی‌اش اظهار داشت: خدارا شکر آخرین مرحله تمرینات بود و 10 روز قبل از اعزام به تمرینات وزنه‌برداری باز خواهیم گشت و باید این روزهای آخر نیز حرفه‌ای عمل کنیم تا در المپیک موفق باشیم.

وی افزود: همانگونه که از قبل گفتم با فدراسیون وزنه‌برداری هماهنگ کردم که خودم مربی خودم باشم و با این تصمیم من موافقت شد تا بتوانم به مسیر موفقیت برسم.

دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک در خصوص رقبایش در مسابقات المپیک گفت: حریف روس، وزنه‌بردار چینی  و رقبای بلاروس و بلغاری جزو بهترین نفرات این وزن هستند، البته وزن 85 کیلوگرم قوی‌ترین دسته در دنیاست و البته یکی از رقبای خوب روس من در این مسابقات حضور ندارد ولی با این حال همه رکوردهای بسیار خوبی دارند.

رستمی ادامه داد: من در تمرینات وزنه 220 کیلوگرم را بالای سر برده‌ام و رکورد دنیا را نیز شکسته‌ام اکنون نیز در المپیک نفر اول دسته 85 کیلوگرم به حساب می‌آیم ولی همه چیز به عملکردم بستگی دارد و مسابقات قابل پیش‌بینی نیست. با این حال امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم و با شرایط سختی که پیش آمده و فشار زیاد روی بهترین سکو بایستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از المپیک ریو وزنه‌برداری را کنار خواهد گذاشت یا خیر، عنوان کرد: من تازه در حال برداشت هستم و سعی دارم بعد از مدت‌ها سختی و روزهای سخت و تمرین کردن‌های مداوم در المپیک نتیجه خوبی را به دست آورم. من می‌خواهم سالیان سال اگر بدنم همراهی کند تمرین انجام دهم و صاحب مدال شوم و در چندین المپیک روی سکو بایستم.

وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: شاید به وزنی بالاتر بروم و در این صورت قطعا آمادگی من نیز بالاتر خواهد رفت، من تاکنون در 3 وزن صاحب مدال شده‌ام و از این لحاظ این یک استثناست. من در وزن 69 کیلوگرم و در مسابقات آسیایی صاحب مدال شدم و در وزن 77 کیلوگرم نیز عنوان‌دار هستم. در وزن 85 کیلوگرم نیز در المپیک لندن و مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی مدال‌های خوش‌رنگی را کسب کردم و در ایران کسی نبوده است که در 3 وزن مدال بگیرد و به همین دلیل بدم نمی‌آید که به وزن 94 کیلوگرم نیز برود و البته رکوردهای من نیز با وجود 9 کیلو وزن کمتر نسبت به دسته 94 کیلوگرم نزدیک به این دسته است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس