کد خبر 608843
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: لوزانو نفرات اعزامی به المپیک را انتخاب کرده و مسئولیت همه چیز برعهده خودش است.

به گزارش مشرق، رحمان محمدی راد درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه اعزام به رقابت‌های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: در هفته گذشته عملکرد تیم خیلی خوب بود. دو بازی دوستانه هم با تیم ب برگزار کردیم که شکل بازی تیمی‌ خوب بود، چراکه بازیکنان مواردی را که لوزانو روی آنها تاکید زیادی داشت را به خوبی اجرا کردند.

وی ادامه داد: در تاکتیک‌های تیمی و دریافت‌ها شرایط تیمی‌مان خیلی خوب شده است و امیدوارم بتوانیم با همین سیستم جلو برویم. بحث توپ‌گیری هم از دیگر مواردی است که کادر فنی روی آن تاکید دارد که خوشبختانه ملی‌پوشان از این نظر هم در اوضاع مناسبی قرار دارند.

مربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه تیمی در المپیک بیشتر از بقیه ایران را اذیت خواهد کرد، گفت: من فکر می‌کنم بازی اول ایران در ریو، چون نخستین بازی والیبال ایران در تمام ادوار المپیک است حساسیت خاصی دارد و فشار مضاعفی روی بازیکنان خواهد بود. از طرفی آرژانتین هم این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و کونته به ترکیب این تیم بازگشته است.

محمدی‌راد ادامه داد: در رقابت‌های لیگ جهانی یکی از نقاط ضعف آرژانتین یکی از دریافت کننده‌هایش بود که با اضافه شدن کونته قدرت این تیم افزایش پیدا می‌کند. ما در جام جهانی ژاپن هم تاثیرات حضور این بازیکن را دیدیم که به نوعی به تنهایی تیم را رو به جلو می‌برد. این بازیکن برای تیم ولاسکو یک وزنه است و با تمام این شرایط فکر می‌کنم کار سختی مقابل آرژانتین در پیش داشته باشیم.

وی عنوان کرد: پس از آرژانتین تیم‌هایی مانند لهستان و روسیه هم از دیگر حریفان ما هستند که همه می‌دانند بازی سختی مقابل آنها داریم. چیزی که ما نیاز داریم پیروزی بر مصر و کوبا در مرحله گروهی است تا ببینیم در چه جایگاهی قرار می‌گیریم، چون با توجه به تیم‌هایی که در گروه مقابل قرار دارند خیلی سخت است که بخواهیم یک تیم را برای بازی در مراحل بالاتر انتخاب کنیم.

مربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: امیدوارم به بازی با آرژانتین مانند رقابت‌های جام‌جهانی نگاه نکنیم؛ جایی که وقتی در بازی اول مقابل این تیم بازنده شدیم دیگر نتوانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و در پایان یک تورنمنت را از دست دادیم، چون فکر کردیم همه چیز را باخته‌ایم. امیدوارم حتی اگر به آرژانتین هم باختیم فراموش نکنیم که هنوز شانس زیادی داریم و هیچ تیمی نمی‌تواند از قبل ما را تهدید کند. حتی برزیل و ایتالیا و ... هم نمی‌توانند به راحتی ما را شکست دهند.

محمدی‌راد با بیان اینکه حضور در جمع 4 تیم برتر نتیجه بسیار خوبی برای‌مان محسوب می‌شود، گفت: فکر می‌کنم با توجه به اینکه اولین حضورمان را تجربه می‌کنیم صعود از گروه هم می‌تواند برای‌مان یک موفقیت باشد. حضور در جمع 4 تیم برتر بهترین نتیجه ممکن برای ما است.

وی درمورد حذف معنوی‌نژاد و ظریف، اظهار داشت: انتخاب خیلی سختی بود. ما همیشه 14 بازیکن داشتیم که البته به نظر من ما بیش از 18 بازیکن خوب داریم که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند، اما سلیقه سرمربی این بود که این بازیکنان انتخاب شوند. اگر هر کدام از بازیکنان انتخاب می‌شدند بازهم برخی‌ها انتقاد می‌کردند و تلاش می‌کردند تا نظر خود را اعمال کنند. به هر حال لوزانو این نفرات را انتخاب کرده است که حتماً از نظرش بهترین‌ها هستند؛ ضمن اینکه حالا مسئولیت همه چیز برعهده لوزانو است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس