بعد از گذشت ۳۴ روز از محاصره منطقه الدراز واقع در شمال‌غرب منامه، مقامات بحرین با قطع اینترنت در این منطقه ارتباط آن را با دنیای بیرون قطع کردند.

به گزارش مشرق به نقل از منابع بحرینی، 20 هزار تن از ساکنان منطقه الدراز واقع در شمال غرب منامه پایتخت بحرین و زادگاه شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته این کشور در محاصره نیروهای آل خلیفه قرار دارند.

روزنامه الوسط بحرین در تماس با برخی از اهالی منطقه الدراز نوشت که اهالی این منطقه به‌دلیل بازرسی‌های سختگیرانه نیروهای امنیتی با دشواری می‌توانند به منازل خود بروند.

همچنین تعدادی از اهالی به الوسط، گفتند که نیروهای امنیتی 6 شهروند را در منطقه الدراز بازداشت کردند و به این ترتیب تعداد بازداشت شده‌ها در یک هفته گذشته به 15 نفر رسید.

همچنین افراد برای دیدار با خانواده‌های خود در این منطقه نیز با مشکل مواجه می‌شوند و اجازه این کار را ندارند. کارمندانی  که در این منطقه کار می‌کنند می‌گویند، از 11 ورودی این منطقه 9 ورودی آن بسته شده و تنها دو ورودی باز است. این اقدام موجب شده تا صف‌های طولانی خودروها در این مسیر ایجاد شود و با توجه به موج گرمای شدید در روزهای اخیر شهروندان با مشکلات زیادی مواجه هستند.

اهالی منطقه الدراز می‌گویند که اینترنت روزانه از ساعت 19 قطع می‌شود و تا ساعت 2 بامداد این قطعی ادامه دارد. این افراد تأکید می‌کنند شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت با این حال که هزینه اینترنت این ساعت‌ها را دریافت می‌کنند ولی باز هم خدمتی ارائه نمی‌دهند.

بر اساس این گزارش، قطع اینترنت در این ساعات شبانه‌روز فعالیت اجتماعی شهروندان را به‌صورت کامل مختل می‌کند و مغازه‌ها نیز نمی‌توانند به‌دلیل قطع اینترنت خدماتی به مشتری‌ها ارائه بدهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    تا شیخ عیسی مجبور شود خودش به خاطر مردم از بحرین برود.
  • vali ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    این قسمت متن منو هالکم کرده " مغازه‌ها نیز نمی‌توانند به‌دلیل قطع اینترنت خدماتی به مشتری‌ها ارائه بدهند." یعنی بدون اینترنت نونو و بقال و ... هیچکدوم نمیتونن خدمات بدن چه خوب اینترنت فقط چند ساعت قطعه از شوخی بگذریم مقاومت مردم بحرین قابل ستایش هست ونباید از مواضع به حقشون عقب بکشن ما هم که به فرمان رهبر آمادیم شدید
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    منفی ندهید. اگر ایران تصمیم به کمک به مردم بحرین نگیرد کار بحرین تمام است.
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    موافقم+
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    خیلی دوست دارم یه طوری بتونم به بحرینی ها کمک کنم
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    انقلاب بحرین با نامردیهای آل سعود فرسایشی شده خدا انشالله فرجی حاصل کنه
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    مرگ بر آل خلیفه
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    با تحدید حاج عیسی خاک به افتاب می پاشن اما شکر خدا تاریخ نشون داده این رفتارها نتیجه عکس داره
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    اینزور زدن ها اواز قوی رژیم بحرینه
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    اتفاقا این رفتار ریم بحرین باعث میشه مردم بیشتر دور حاج عیسی جمع بشن و نذارن جایی بره
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    روایت حضرت علی درباره بحرین در قبل از ظهور را میخواندم:مردی از بزرگان که خانه اش نزدیک دریاست در الدراز توسط حاکم کشته و سر او از بدنش جدا میگردد .اشوب در بحرین ایجاد میشود و عجم علیه حکام ظالم شورانده میشود وبه کمک مردم بحرین میایند.در گیریها تا خط قطیف کشیده میشود. دوستان دوران حسرت سریع رو به پایان است بیش از هر زمان به ظهور نزدیکیم .هشدار چند هفته قبل حاج قاسم به حاکمان ظالم بحرین را که شنیدید. گفتند اگر شیخ عیسی را اخراج کنید یا بدتر از ان (شهید)کنید با مبارزه مسلحانه مردم مواجهید که یعنی ورود ایران به فاز مواجهه مستقیم با ال خلیفه و ال سعود که در گیریها تا استانهای شرقی عریستان مثل قطیف ظهران ودما که همه شیعه اند ادامه پیدا میکند.که صد البته این هشدار سرخود نبوده زیرا حاج قاسم نماینده تام الختیار رهبری در مو ضوع مقاومتند و این هشدار یا با هماهنگی کامل اقا صورت پذیرفته یا نظر خود اقا بوده که فخر المقاومه انرا بیان کرده است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس