کد خبر 607516
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربی استقلال تحت تاثیر قرار گرفته و آن صحبت‌ها را علیه سرپرست باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.

به گزارش مشرق، علی جباری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات علیرضا منصوریان علیه علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه هر جا می‌رویم پرسپولیس و طاهری هم سراغ ما می‌آیند، گفت: مسئولان ورزشگاه آزادی ترجیح داده‌اند که زمین را بین این دو تیم تقسیم کرده و هفته‌ای سه روز در اختیار آنها قرار دهند. فکر نکنم این مسئله ایرادی داشته باشد.

وی افزود: منصوریان آدم خوبی است، اما جوان بوده و تحت تاثیر قرار گرفته و این صحبت‌‌ها را انجام داده است. منصوریان نباید به این شکل علیه طاهری صحبت می‌کرد. سنی از طاهری گذشته و این صحبت‌ها را به حساب جوانی منصوریان بگذارید. منصوریان مربی باتعصبی است و از روی تعصبش این صحبت‌ها را مطرح کرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت استقلال در آستانه آغاز لیگ برتر گفت: مهره‌های خوبی جذب تیم شده‌اند و شنیده‌ام استقلالی‌ها تمرینات خوب و سنگینی را برگزار کرده‌اند. امیدوارم استقلال با منصوریان با تمام قوا لیگ را آغاز و نمایشی باب میل هوادارانش ارائه کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    كچل مواظب حرف زدنت باش از خشم طرفدارهاي ميليوني پرسپوليس بترس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس