کد خبر 607614
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی و پشت درهای بسته برگزار شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را برای دیدار مقابل نفت تهران پیگیری کرد. در تمرین امروز تنها مجید حسینی غایب بود.

* طبق اعلام قبلی از حضور هواداران استقلال در کمپ حجازی جلوگیری به‌عمل آمد و برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان پشت درهای بسته پیاده شد.

* دکتر امین نوروزی در تمرین امروز استقلال حضور داشت و برای دقایقی با منصوریان صحبت کرد.

*‌ محمدحسین کنعانی‌زادگان که شایعاتی پیرامون محرومیت وی از بازی با نفت و شکایت باشگاه پرسپولیس مطرح شده است، به هنگام ورود به کمپ حجازی با سوالات تعدادی از هواداران استقلال روبه‌رو شد که البته وی به آنها اعلام کرد مشکلی در این زمینه وجود نداشته و شکایتی از سوی او صورت نگرفته است.

* قبل از شروع تمرین علیرضا منصوریان برای دقایقی با بازیکنان تیمش صحبت کرد و نکات تاکتیکی در تمرین امروز را به آنها یادآور شد.

* سرمربی تیم استقلال در اواسط تمرین امروز مثل روز گذشته نزد دروازه‌بانان آبی‌پوشان رفت و تمرینات آنها را برای دقایقی زیرنظر گرفت.

* خسرو حیدری و ووریا غفوری مثل روز گذشته بدون مشکل تمرین کردند تا مشخص شود خبر مصدومیت این دو بازیکن که البته با واکنش آنها هم روبه‌رو شد، شایعه‌ای بیش نبوده است.

*‌ در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به کارهای آمادگی جسمانی پرداخته و در بخش دوم بازیکنان ارسال از جناحین و تمرین چارچوب‌شناسی را پشت سر گذاشتند. در بخش پایانی نیز فوتبال درون‌تیمی بین بازیکنان برگزار شد.

* منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشته و از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی را نظاره کردند.

*‌ آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با نفت تهران فردا برگزار خواهد شد و نشست خبری علیرضا منصوریان نیز رأس ساعت 14و30 دقیقه در محل سازمان لیگ آغاز می‌شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر دوره شانزدهم در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف نفت تهران خواهد رفت.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس