رئیس مجمع رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا با بیان اینکه حادثه به ما آموخت که نباید به قطعنامه ها و برجام دل خوش کرد، گفت: زمانی که دشمن اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ببیند مانند صدام تسلیم می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ سردار خادم الحسینی رئیس مجمع رزمندگان لشکر 10 سیدالشهدا در دومین یادواره (واکاوی عملیات دفاع سراسری) که دیروز جمعه یکم مرداد در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد، گفت: حادثه به ما آموخت که به قطعنامه‌ها  و برجام نباید دل خوش کرد و برجام را باید با قدرت دنبال کرد و با التماس نمی‌توان آن را ادامه داد و زمانی که دشمن اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ببیند مانند صدام تسلیم می‌شود.

وی در ادامه گفت: زمانی که امام خمینی (ره) قطعنامه را پذیرفت و فرمود من با با آبروی خودم و خدا معامله کردم وبه قطعنامه تن دادم. آن روز امام (ره) پیروزی را با خدا معامله کرد و امروز مشاهده می‌کنیم که نه تنها بغداد بلکه تا دمشق تحت پوشش اندیشه و اقتدار معنوی حضرت امام (ره) است.

رئیس مجمع رزمندگان لشکر10 سیدالشهدا با اشاره به اینکه تمام استراتژی ما در زمان جنگ این بود که راه قدس از کربلا می‌گذرد، اظهار کرد: امروز شاهد تحقق این استراتژی هستیم و امروز در کربلا هستیم که می‌توانیم از دمشق دفاع کنیم و اگر امروز ما در کربلا نبودیم دست ما به قدس نمی‌رسید.

سردار خادم الحسینی در ادامه گفت: دشمن با نادانی خود و ایجاد پدیده داعش، جنگ منطقه ای را در شام صورت داد و ما را بدون هیج واسطه هزاران کیلومتر به جلو انداخته و خط مقدم را از کارون به قنیطره سوریه رساند و ما را در مرز مبارزه با دشمن قرار داد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنج است و هرچه از این جنگ  برداشت کنیم تمام ناشدنی است،گفت: ذات شهدا با قرآن مأنوس بوده و هرچه به این موضوع رجوع کنیم برکات بیشتری نصیب ما می‌شود و لازم است پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان در این زمینه وارد شوند و به تحقیق پیرامون آن بپردازند.

سردار خادم الحسینی با اشاره به اینکه راه امام آن چیزی بود که رزمندگان در جبهه ادامه می‌دادند، بیان کرد: درس دفاع مقدس درس ایستادگی بر ارزش‌ها است و در واکاوی دفاع مقدس اصل را نباید فراموش کنیم. دشمن نمی‌خواهد این ارزش‌ها به گوش جوانان برسد و ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم که آن‌ها با این وقایع آشنا شده و از آن درس بگیرند.

رئیس مجمع رزمندگان لشکر 10 سیدالشهدا در خاتمه گفت: هرگردان لشکر 10 سیدالشهدا یک پایگاه عملیات فرهنگی است و ما باید تهران را در حوزه فرهنگی غوطه ور کنیم و تصمیم های بزرگ را باید کسانی که حاضر در صحنه فرهنگی هستند بگیرند و نباید منتظر تصمیم گیری برای خود باشیم که آخرین تصمیم ها منجر به قطعنامه و برجام می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس