کد خبر 607270
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

مسئولان گسترش فولاد روز گذشته آب پاکی را روی دست مسئولان تراکتورسازی ریختند تا سرخپوشان تبریزی برای میزبانی از استقلال خوزستان در همین روزهای اول لیگ دچار چالش شوند.

به گزارش مشرق، تراکتورسازی سه روز دیگر در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران باید از استقلال خوزستان میزبانی کند.

سرخپوشان تبریزی با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام در حال بازسازی است، حداقل تا پایان هفته چهارم نمی‌توانند در زمین اصلی خود به میدان بروند و باید ورزشگاه دیگری را معرفی کنند.

شورای تأمین تبریز با برگزاری بازی در ورزشگاه تختی این شهر به دلیل قدیمی بودن سازه مخالفت کرده تا تراکتورسازی تنها دو گزینه برای میزبانی در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر پیش رو داشته باشد.

تراکتورسازی در دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته اول و دیدار مقابل پیکان در هفته سوم اگر مایل به میزبانی از حریفان خود در تبریز است باید بازی را در یکی از زمین‌های بنیان دیزل و ورزشگاه اختصاصی تراکتروسزای برگزار کند.

ورزشگاه بنیان دیزل متعلق به گسترش فولاد است و شرایط بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات دارد تنها مشکل این ورزشگاه گنجایش کم آن است که کمتر از 10 هزار هوادار گنجایش دارد.

ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی گزینه دوم سرخپوشان تبریزی است. این ورزشگاه گنجایش بسیار کمی دارد و از استانداردهای لازم برای برگزاری لیگ برتر برخوردار نیست.

مسئولان تراکتورسازی  در اولین اقدام خود با ارسال نامه‌ای به باشگاه گسترش فولاد خواهان گرفتن زمین بنیان دیزل شدند اما محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد به دلیل مجاورت چند کارخانه در اطراف ورزشگاه با این مسئله مخالفت کرد.

با توجه به اینکه در گذشته مسابقات مهمی مثل دیدار گسترش فولاد و استقلال و ... در این زمین برگزار شده  و شورای تأمین هم با برگزاری بازی در این زمین موافقت کرده به نظر می‌رسد بحث امنیتی برای برگزاری مسابقه دلیل اصلی مخالفت گسترشی‌ها نیست.

میزبانی همزمان تراکتورسازی و گسترش در هفته‌ اول و سوم و حفظ کیفیت چمن ورزشگاه یکی از دلایل اصلی مخالفت مسئولان این تیم با حضور قرمزپوشان تبریزی است اما شایعاتی هم مبنی بر ناراحتی‌ گسترشی‌ها از دست مسئولان تراکتورسازی به خاطر جذب کرار جاسم، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی هم مطرح می‌شود که مسئولان تراکتورسازی بدون توجه به مسئولان گسترش فولاد در حالیکه آنها هم خواهان حضور این بازیکنان در تیمشان بودند اقدام به جذب آنها کردند.

به هرحال تراکتورسازی روز دوشنبه در اولین مسابقه فصل باید به مصاف استقلال خوزستان برود و هنوز محل برگزاری بازی این تیم مشخص نشده است و گسترشی‌ها هم آب پاکی را روی دست آنها ریخته‌اند. بدین ترتیب تراکتورسازی تنها یک گزینه برای میزبانی در تبریز دارد و آنها ورزشگاه اختصاصی این باشگاه است و گرنه مسئولان این تیم باید به دنبال انجام بازی در شهر دیگری باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس