کد خبر 605647
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد مسئولان استانی آذربایجان شرقی برای حل مشکل میزبانی باشگاهش بسیج شده اند.

به گزارش مشرق، ترمیم و بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و آماده نشدن این ورزشگاه برای هفته های ابتدایی لیگ برتر شانزدهم، سبب شده تا دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی برای میزبانی از رقبا در هفته های ابتدایی به مشکل بخورند. در این راستا به نظر می رسد باشگاه گسترش فولاد علاقه ای ندارد ورزشگاه بنیان دیزل را در اختیار تراکتورسازی و ماشین سازی قرار دهد. همچنین در جلسات شورای تامین با توجه به شرایط موجود رای به برگزاری دیدارهای خانگی تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه داده شده است.


مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره مشکل ایجاد شده می گوید: هنوز هیچ چیز در این خصوص قطعی نیست. اینکه بازی های ما در ورزشگاه اختصاصی خودمان برگزار شود هم یک پیشنهاد است و ما به دنبال این هستیم تا بهترین تصمیم اتخاذ شود تا هم به سود فوتبال تبریز و هم به سود تراکتورسازی باشد.

او ادامه می دهد: ما در حال رایزنی برای حل مشکل پیش آمده هستیم. خوشبختانه کل مسئولان استان آذربایجان شرقی برای مشکل زمین در تبریز بسیج شده اند. همه کمک می کنند تا اتفاق خوبی رخ دهد و هواداران ضرر نکنند. ما تلاشمان برای این است که در تبریز بازی کنیم و انشاءالله تلاش هایمان موثر واقع شود.

آجرلو درباره مخالفت گسترش فولاد با برگزاری بازی های تراکتورسازی در بنیان دیزل می افزاید: اجازه بدهید من تا زمان قطعی نشدن موضوع صحبتی انجام ندهم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس