کد خبر 607096
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹

طبق آمار اداره کل مطبوعات، 6 روزنامه اصلاح‌طلب شرق، ابتکار، اعتماد، آفتاب یزد، آرمان، راه مردم بیش از 4 میلیارد تومان از وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید یارانه دریافت کرده‌اند!

به گزارش مشرق، حمید رسایی مدیرمسئول هفته‌نامه 9 دی با انتشار خبر فوق تأکید کرد: روزنامه اطلاعات با درآمد 3 میلیارد و 549 میلیون تومان بیشترین درآمد را از محل درج آگهی‌های دولتی و البته یارانه بیمه و یارانه طرح اشتراک در سال گذشته داشته است.
 
روزنامه ایران در رده دوم بیشترین دریافت‌کننده حمایت بوده است که با رقم 3 میلیارد و 365 میلیون تومان از دو ردیف آگهی‌های دولتی و یارانه بیمه در رده دوم قرار گرفته است؛ روزنامه دنیای اقتصاد نیز با دریافت 3 میلیارد و 151 میلیون تومان از محل یارانه مستقیم، یارانه بیمه، یارانه طرح اشتراک و آگهی‌های دولتی در رتبه سوم قرار گرفته است.
 
رسایی می‌افزاید: روزنامه خبر ورزشی که درباره ارتباط آن با معاونت مطبوعاتی حرف و حدیث‌های جدی مطرح است، یک میلیارد تومان یارانه دریافت کرده است.
 
هفته‌نامه 9 دی که جزو پرتیراژترین هفته‌نامه‌های سراسری کشور است، 2 میلیون و 4 صدهزار تومان یارانه دریافت کرده است!‌ و این در حالی است که هفته‌نامه عصر ارتباطات 26 میلیون تومان، یک هفته‌نامه محلی در کرمان با تیراژ کمتر از 1000 نسخه 3 میلیون تومان و یک ماهنامه کم‌تیراژ، 17 میلیون تومان دریافت کرده‌اند. 9 دی از اینکه مورد بغض و کینه کدخداپرستان قرار دارد، خدا را شاکر است.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس