در پی تلاش ناکام شبه‌نظامیان وابسته به «هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن و ائتلاف سعودی، برای پیشروی در شمال غرب حجه ده‌ها تن از مزدوران هادی کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، یک بمب‌ دست ساز روز پنجشنبه (امروز) در خودروی یکی از فرماندهان شبه نظامیان وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن در شهر عدن (جنوب یمن) منفجر شد.

شبکه خبری «المسیره»، به نقل از منابع نزدیک به هادی گزارش داد که این انفجار همزمان با خروج این فرمانده نظامی از منزل‌اش در عدن روی داده و منجر به زخمی شدن او شده است.

از سوی دیگر نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با تلاش گسترده شبه نظامیان وابسته به هادی برای پیشروی به سوی شهر مرزی حرض در شمال غرب استان حجه مقابله کردند.

طبق گزارش رسانه‌های وابسته به عربستان، 40 نفر در این درگیری‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

یک منبع امنیتی به المسیره گفت که در این عملیات ناکام ده‌ها تن از عناصر هادی کشته و زخمی شدند؛ خودروها و تجهیزات نظامی این گروه نیز منهدم شده است.

در همین راستا ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان چند منطقه در شهر مرزی «میدی» در نزدیک حرض را بمباران کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    تنها راه وادار نمودن سعودی ها به آتش بس 1- پیشروی در عمق مناطق کوهستانی عربستان 2- حملات موشکی به پایگاه ها و فرودگاه صلایل در 300 کیلومتری خاک سعودی –فرودگاه خمیس مشیط در 120 کیلومتری مرز یمن 3- ایجاد کارخانه ساخت موشک کاتیوشا در یمن 4- استفاده از توپخانه 155 میلی متر متحرک مثلا موستار3 روسیه 5- استفاده از موشکهای دوش پرتاب به تعداد زیاد همانند Fn چینی یا میثاق 6- راه اندازی کارخانه توسن در خاک یمن که همان تاو سیمی آمریکاست 7- انتخاب رهبر جنبش ناصری که رئیس جمهور سابق یمن جنوبی و متحد فعلی انصارالله است به عنوان رئیس جمهور یمن و انتخاب صالح بعنوان معاون اول و فرد دیگری که می تواند بحاح نخست وزیر فراری یا سالم ابیض باشد بعنوان نخست وزیر می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس