کد خبر 606705
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه آتش‌سوزی در میدان امام(ره) مهار شده است، گفت:‌ هیچ شهروندی در این آتش‌سوزی آسیب ندیده و هنوز هم دلیل این اتفاق مشخص نشده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه ساعت 11:56 امروز حریق خیابان بوعلی به آتش‌نشانی اعلام شد، اظهار کرد: از 6 ایستگاه 11، 12، 13، 16، 18 و 19 سازمان آتش‌نشانی، نیروهای آتش‌نشان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه 11 خودروی آتش‌نشانی، پیشرو عملیاتی در محل حادثه حاضر شدند، افزود: 150 هزار لیتر آب مصرف شد تا آتش به طور مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه مهم‌ترین نکته این عملیات جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی بود، تصریح کرد: از گسترش آتش به املاک همجوار، شیروانی‌ها و گنبدهای میدان امام(ره) جلوگیری شد چرا که با گسترش آن به جداره اصلی میدان امام(ره) و املاک تجاری آسیب جدی وارد می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه از شیرهای ویژه آتش‎نشانی که در خیابان بوعلی نصب شده است، استفاده شد، ادامه داد: 45 نفر نیروی آتش‌نشان شامل 29 نفر نیروی عملیاتی شیف، 10 نفر عملیاتی احتیاط و 6 نفر افسر فرماندهی نیز حضور داشتند که موفق شدند به موقع آتش را مهار کنند.

بیاناتی با بیان اینکه هیچ یک از شهروندان مصدوم نشدند، خاطرنشان کرد:‌ تنها سه نفر از آتش‌نشانان دچار آسیب‌دیدگی سطحی شدند که درمان شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه هنوز دلیل آتش‌سوزی مشخص نشده، گفت: مراحل کارشناسی آغاز شده،‌ البته با توجه به سیستم سنتی، شیروانی و مواد اشتعال‌زا در محل حادثه وجود داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه ساعت 12:1 دقیقه آتش‌نشانان در محل حاضر شدند، اظهار کرد: در کمترین زمان ممکن آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه ساعت 13:31 آتش مهار و ساعت 13:49 عملیات پایان یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر امکانات و تجهیزات آتش نشانی برای مقابله با بحران‌ها در کل کشور کافی نیست و توجه ویژه مدیران را می‌طلبد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس