کد خبر 606517
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره برداشت اشتباه از سخنانش در مراسم تودیع و معارفه‌ گفت: خطاب به معاونین پارلمانی دستگاه‌های اجرایی تأکید کردم باید صدای واحدی از بدنه دولت شنیده شود، تا اگر لایحه‌ای از دولت به مجلس ارائه شود، معاونان پارلمانی هم‌نظر با دولت اظهارنظر کنند.

به گزارش مشرق، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور پیرامون اولویت‌های معاونت پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: اصلی‌ترین برنامه ما در معاونت پارلمانی ارتقاء سطح همکاری دولت و مجلس و ایجاد فضای مناسب برای کار و فعالیت خواهد بود. هرجا همدلی، همزبانی و درک مشترک وجود داشته، کشور به‌خوبی پیش رفته است، بنابراین به ارتقای سطح همکاری بین دولت و مجلس به عنوان یک برنامه اصلی معتقد هستیم.

وی در ادامه گفت: ما در معاونت پارلمانی در حال تدوین برنامه برای این معاونت با کمیت‌های قابل اندازه‌گیری و مبتنی بر شاخص‌های کمی هستیم. این بخش‌ها کلی است و به محض اینکه برنامه‌‌هایمان آماده شد (که الان در حال تهیه هستیم) جزئیات برنامه و راهبردها را اعلام می‌کنیم.

امیری همچنین درباره برداشت اشتباه از سخنانش در مراسم تودیع و معارفه‌اش گفت: در مراسم تودیع و معارفه بنده خطاب به معاونین پارلمانی دستگاه‌های اجرایی تأکید کردم که باید صدای واحدی از بدنه دولت شنیده شود، به این خاطر که اگر لایحه‌ای از دولت به مجلس ارائه می‌شود، باید معاونان پارلمانی هم‌نظر با دولت اظهارنظر کنند و مسئله را پیگیری کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سخن بنده در آن مراسم این بود که باید معاونان امور مجلس دستگاه‌های اجرایی منسجم عمل کنند و اینکه در مجلس از مجموعه دولت، صدای واحدی شنیده شود و اینکه انتظار است چندصدایی در خصوص لوایح ارائه شده از معاونان پارلمانی منتشر نشود.

امیری گفت: یکی از رسانه‌ها برداشت اشتباهی از صحبت‌های من صورت داد که البته پس‌ از آن عذرخواهی و خبر را اصلاح کرد، به همین خاطر دیگر پیگیر این اشتباه سهوی نیز نبودیم.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس