کد خبر 606401
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

پزشک سپاهان آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدجعفر رشادی پزشک تیم فوتبال سپاهان آخرین وضعیت مصدومان این تیم در آستانه رقابت‌های لیگ برتر را به شرح زیر تشریح کرد:

* کولیبالی مدافع سپاهان در بازی دیروز دچار مصدومیت شد که البته این مصدومیت جزئی بوده و نگران‌کننده نیست و او قطعا به بازی اول سپاهان مقابل پدیده خواهد رسید.

* پدرو هنریکه که در دیدار اول تورنمنت چهارجانبه بابل مصدوم شد به احتمال زیاد از بازی دوم می‌تواند سپاهان را همراهی کند. اقدامات درمانی همچنان روی این بازیکن در حال انجام است و کادر پزشکی سپاهان تمام سعی خود را می‌کند تا در اسرع وقت این بازیکن را به ترکیب برساند.

* دنیل نوروزی در تمرینات بدنسازی تیم از ناحیه فک و دهان دچار مشکل شده بود با کشیدن بخیه‌های دهانش، از لحاظ فنی مشکلی برای همراهی سپاهان ندارد و پس از چند روز تمرین می‌تواند این تیم را در رقابت‌های لیگ همراهی کند. البته ترمیم دندان‌های شکسته شده نوروزی در فواصل تعطیلی لیگ انجام شده اما او به مانند بوکسورها از محافظ دندان استفاده کند.

سایر بازیکنان تیم زردپوش اصفهانی از لحاظ سلامت مشکل خاصی ندارند و می‌توانند در صورت صلاح‌دید ویسی از هفته اول لیگ برتر سپاهان را همراهی کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس