کد خبر 604553
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان امروز به جمع بازیکنان این تیم در تهران اضافه شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان بعد از کسب عنوان سومی در تورنمنت چهار جانبه بابل از این شهر راهی تهران شد تا بازیکنان این تیم امروز در مرکز پزشکی ایفمارک برای حضور در لیگ برتر شانزدهم تست پزشکی بدهند.

بر همین اساس محرم نویدکیا کاپیتان تیم فوتبال سپاهان که تا همین اواخر ماندنش در جمع زردپوشان اصفهانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما با دلجویی که از پیشکسوتان این تیم به عمل آورد سرانجام در سپاهان ماندنی شد، امروز از اصفهان به تهران سفر کرده و در حال حاضر به همراه سایر بازیکنان این تیم در حال انجام تست‌های پزشکی است.

همچنین دنیل نوروزی بازیکن دو رگه سپاهان نیز پس از مصدومیتی که از ناحیه صورت برای وی به وجود آمد، یک هفته ای را به استراحت پرداخته و او نیز امروز همراه با کاروان سپاهان به منظور انجام تست پزشکی راهی ساختمان ایفمارک شد.

پدرو هنریکه مهاجم برزیلی جدید سپاهان نیز که در اولین دیدار تورنمنت چهارجانبه بابل از ناحیه کشاله ران مصدوم شد بعد از معاینات پزشکان مشخص شد که باید یک هفته اول لیگ را به اقدامات پزشکی پرداخته که به این ترتیب این بازیکن در دیدار هفته اول تیمش در لیگ برتر مقابل پدیده غایب خواهد بود.

سپاهانی‌ها امروز پس از انجام تست پزشکی و صرف ناهار در هتل المپیک با یک دستگاه اتوبوس راهی اصفهان خواهند شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس