رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به احتمال زیاد فصل آینده ۳+۱ نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داریم.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در بین دو نیمه بازی سوپر جام در اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: سوپر جام سالهای قبل برگزار می‌شد اما مدتها بود که دیگر این جام را برگزار نمی‌کردند. ما در سازمان لیگ کارهای زیادی انجام دادیم. یکی از کارها این بود که میزبانی همه تیم‌ها را به خودشان بدهیم. مثلا در تهران دیگر سایپا و پیکان و نفت در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و استقلال بازی نمی‌کنند بلکه در ورزشگاه‌های اختصاصی‌ خودشان میزبان هستند. جوانگرایی هم یکی دیگر از کارهایی بود که در لیگ انجام دادیم. سوپر جام تعطیل شده را دوباره برقرار کردیم شاید یکسری نقایص و کاستی‌هایی باشد که چون برای اولین مرتبه است طبیعی است. این جام یکی از جام‌های معتبر است و قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی در آن حضور دارند و می‌تواند به پویایی لیگ بیشتر کمک کند.

تاج در مورد اینکه جام قهرمانی در نظر گرفته شده برای سوپر جام خیلی کوچک است گفت: در سطح لیگ برتر و جام حذفی مراسم قهرمانی و اختتامیه به بهترین نحو برگزار می‌شود و کیفیت لازم را دارد و استانداردهایش به استاندارداهای اروپا نزدیک است و شاید هم بهتر باشد. من چون در سازمان لیگ نیستم جام قهرمانی را ندیده بودم اما مهم این است که این سوپر جام برگزار می‌شود و مراسم خوبی اجرا می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: 2+2 سهمیه ما قطعی است اما به احتمال زیاد فصل آینده 3+1 سهمیه در آسیا خواهیم داشت ضمن اینکه باید بدانیم سهمیه‌ها به نتایج تیم‌ها در آسیا بستگی دارد که متاسفانه نتایج تیم‌های ما خوب نبوده است در هر صورت فصل آینده ما 4 تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

تاج در مورد عدم برگزاری انتخابات هیات استان اصفهان گفت: مدیرکل ورزش استان پیشنهاد دادند که ثبت نام دوباره انجام گیرد و دلایلی هم برای این پیشنهادشان ارائه کردند که می‌توانید آنرا از خودشان بپرسید.

وی افزود: ما می‌خواهیم تغیرات را در فدراسیون آهسته آهسته اما به طور پیوسته انجام دهیم به دنبال عجله و شتاب نیستیم چرا که این مسئله به سود فوتبال نیست. در بخش بین الملل فدراسیون و بخش حقوقی تغییراتی داشتیم. امیر عابدینی را به عنوان مسئول کمیته بازاریابی انتخاب کردیم و علی کاظمی هم سرپرست سازمان لیگ شده است. اگر خاطرتان باشد بنده هم قبل از ریاست سازمان لیگ 6 ماه سرپرست بودم. تا اینکه در هیات رئیسه رای گرفتم.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با بحث حق پخش اظهار داشت: این مسئله در حال حل شدن است. علی عسکری نگاه بسیار مثبتی دارد و در این مورد مشارکت خوبی می‌کند. نگاه شهریاری هم بسیار مثبت است. امروز با او جلسه‌ای سه ساعته داشتم که فکر می‌کنم اتفاقات خوبی خواهد افتاد. از عابدینی هم تشکر می‌کنم که به صورت همه جانبه در بحث تبلیغات فعالیت می‌کند. بحث تبلیغات محیطی، پیامک و صدا و سیما را به صورت یک پکیج دنبال می‌کنیم تا در این مورد به جمع بندی برسیم.

تاج در مورد شرایط ورزشگاه نقش جهان خاطرنشان کرد: اگر بحث صندلی ورزشگاه حل شود مشکلی نخواهد بود. اختلاف نظری بین شرکت توسعه و تجهیز و استانداری در مورد بحث صندلی وجود دارد تا کار افتتاح دوباره ورزشگاه انجام شود. مسئولین استان می‌گویند ورزشگاه را با طبقه اول که حدود 45 هزار نفر گنجایش دارد افتتاح کنیم و سپس به تدریج کار صندلی گذاری طبقه دوم انجام شود اما شرکت توسعه می‌خواهد ورزشگاه را به طور کامل تکمیل کند و سپس راه اندازی شود و امیدوارم این مسئله حل شود.

وی در مورد مشکل کف پوش سالن فوتسال عنوان کرد: ما قصد داریم محوطه کارگاهی را برای فوتسال بسازیم و فعلا ترجیح دادیم کفپوش را درست نکنیم تا کار آنجا تمام شود و در این رابطه اقدام کنیم.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش قهر کرده است عنوان کرد: خیر او قهر نکرده و به زودی می‌آید و کار اردوی ایتالیا انجام می‌شود.

تاج در پایان در رابطه با کناره گیری ابرقویی نژاد از هیات فوتبال اصفهان و اینکه آیا او برای کمیته فوتسال قرار است انتخاب شود عنوان کرد: جام جهانی فوتسال در پیش است و هرگونه تغییر در بخش فوتسال به مصلحت نیست و ابرقویی نژاد در فوتسال زحمت زیادی کشید و ترجیح داد که فعلا در انتخابات نباشد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس