کد خبر 605775
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

مقامات ارتش یمن مرگ یک افسر اسرائیلی را در استان تعز و در خلال حمله به پایگاه نظامی الحجف تایید کردند. به گفته مقامات یمنی در این حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی به تجمع مزدوران اشغال گر در جنوب استان تعز، ۱۷۹ نظامی عربستانی نیز به هلاکت رسیدند.

 به گزارش مشرق، یکی از مقامات بلند پایه ارتش یمن با اعلام خبر مرگ یک افسر ارشد اسرائیلی در جنوب استان "تعز" اعلام کرد این افسر اسرائیلی در تجمع مزدوران سعودی و دیگر اشغالگر در پایگاه نظامی "الحجف" در منطقه "المضاربه" در جنوب استان "تعز" حضور داشت که با شلیک موشک بالستیک رزمندگان یمنی به این پایگاه نظامی به همراه تعداد زیادی از نظامیان عربستانی به هلاکت رسید.

به گفته مقامات یمنی در این حمله موشکی علاوه بر این افسر ارشد ارتش اسرائیل، ۱۷۹ نظامی سعودی نیز به هلاکت رسیدند و خسارات سنگینی به تجهیزات اشغالگران مستقر در این پایگاه وارد آمد.

مقامات ارتش یمن همچنین اعلام کردند این نظامی اسرائیلی مسئول طرح نظارتی اسرائیل در استان تعز بود که در واقع این طرح، جاسوسی از تحرکات در "باب المندب" و چند نقطه استراتژیک دیگر استان تعز را در دستور کار خود داشت.

یکی از افسران ارشد ارتش یمن در مورد هویت افسر کشته شده اسرائیلی در این حمله اظهار داشت: این افسر ارتش اسرائیل اصلیتی اکراینی داشت که در بخش تحقیق و بررسی اطلاعات ارتش اسرائیل مشغول به کار بود.

گفتنی است مزدوران و اشغالگران سعودی و چند کشور دیگر با هدف برنامه ریزی برای حمله گسترده به استان تعز در منطقه المضاربه و در پایگاه الحجف دور هم جمع شده بودند که با اطلاع دقیق رزمندگان یمنی، موشک بالستیک "توشکا" این تجمع را هدق قرار داد و خسارات سنگینی را به اشغالگران وارد آورد.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    2 0
    شکرخداالحمدلله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس