کد خبر 605591
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: در آستانه المپیک مراقبم تا دچار مصدومیت نشوم، چون بدن کشتی‌گیران مانند شیشه شده و در دوران وزن کم کردن و اُفت بدنی هستیم.

به گزارش مشرق، حسن رحیمی در خصوص آمادگی‌اش برای شرکت در المپیک 2016 ریو گفت: رقابت‌های سبک‌وزن همواره در المپیک مدعیان زیادی داشته و کسب مدال در آن بسیار سخت است، اما تمام تلاشم را خواهم کرد و همه تجربه‌ام را به کار خواهم گرفت تا روی سکو بروم.

وی افزود: در آستانه المپیک مراقب هستم دچار مصدومیت نشوم، چون بدن کشتی‌گیران مانند شیشه شده و در دوران وزن کم کردن و اُفت بدنی هستیم.

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان عنوان کرد: هرگز کم‌فروشی نکرده و نمی‌کنم. در المپیک هم تمام تجربه‌ام را به کار می‌گیرم. به هر حال مردم از من توقع و انتظار کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال را دارند.

رحیمی درباره این موضوع که قرار است به عنوان نخستین آزادکار روی تشک برود، گفت: مسابقات نفر اول همواره از حساسیت بالایی برخوردار است، چون در نتیجه و روحیه سایر اعضای تیم می‌تواند تأثیر مستقیم داشته باشد و امیدوارم موفق به کسب مدال خوش‌رنگی شوم.

وی درخصوص انتخاب ویکتور لبدوف به عنوان ملی‌پوش تیم روسیه در وزن خودش خاطرنشان کرد: لبدوف کشتی‌گیری عنوان‌دار و باهوشی است که نمی‌توان توانایی‌های او را نادیده گرفت، اما به اصطلاح کشتی‌گیران تیپ کشتی او به کشتی من می‌خورد. در جام جهانی مقابل او شکست خوردم، اما در مسابقات جهانی 2014 و در جهانی آمریکا مغلوبش کردم. به نظرم این انتخاب به نفع من بود؛ چراکه از نظر روحی برتری با من است.

دارنده مدال طلای جهان در پایان گفت: بدترین قرعه را برای خودم در المپیک در نظر گرفتم، اگرهم با لبدوف در مراحل مقدماتی مواجه شوم، از این بابت هم مشکلی ندارم. آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال المپیک است و من هم می‌خواهم به این آرزو دست پیدا کنم. سال‌هاست در اردوهای تیم ملی حضور دارم و باید نتیجه این زحمات را بگیرم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس