کد خبر 605471
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم استان یزد از واژگونی یک دستگاه کامیون بنز، حامل بیش از یکصد تبعه بیگانه غیر مجاز خبر داد و گفت: این حادثه عصر روز یکشنبه رخ داد و 18 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، ابوالفضل توکلی روز دوشنبه با بیان اینکه حال سه نفر از مصدومان وخیم گزارش شده افزود: این کامیون که از کرمان عازم شیراز شده بود در جاده خاکی حوالی منطقه چشم انجیر در انتهای حوزه استحفاظی شهربابک استان کرمان واژگون شد.

وی اظهار داشت: سه نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان یزد منتقل شده اند، یک نفر نیز در بیمارستان مهریز بستری و بقیه به بیمارستان شهر خاتم منتقل شدند.

این مسئو اضافه کرد: از آنجا که آثار بر جای مانده از این حادثه توسط فرد یا افرادی سوزانده شده از کشته شدن احتمالی سرنشینان در این حادثه، اطلاعی در دست نیست.

وی تاکید کرد: با هوشیاری نیروی انتظامی خاتم، محل حادثه کشف و در این رابطه دو دستگاه کامیون بنز تک توقیف، یک نفر دستگیر و سه متهم دیگر شناسایی و برای جلوگیری از فرار آنها اقدامات قضایی و انتظامی لازم صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه این کامیون بر اثر بی احتیاطی راننده واژگون شده گفت: شواهد نشان می دهد یک دستگاه خودرو سواری نیز این افراد را همراهی می کرده است.

توکلی اظهار کرد: مجرمان پس از واژگون شدن خودرو، 4 نفر از مصدومان را در سطح شهر هرات رها کرده و بقیه افراد را نیز به یکی از چاه های کشاورزی در اطراف این شهر جهت جابه جایی مجدد مخفی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان و مسئولان قضایی، حدود 70 نفر دیگر از سرنشینان این خودرو در مخفیگاهشان دستگیر که پس از انجام تحقیقات برای خروج از کشور اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

خاتم با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری یزد در همسایگی شهربابک استان کرمان واقع شده است.
 
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مارشال ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    شدق کشور انقدر نا امن شده که افغانها بدون هیچ ترسی به راحتی وارد شده و وکارشان در اصل جاسوسی یا پیوستن به داعش از مرز ایران می باشد مواد مخدر هم که از همین مرز به راحتی وارد میشه
  • عمار ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    این صد نفر چطور تو کامیون جا شدن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس