کد خبر 605191
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

یک روزنامه پاکستانی مدعی شد که آمریکا سیاست دوگانه‌ای را در مقابل اسلام‌آباد روی دست گرفته است و عناصر سازمان‌های اطلاعاتی سیا، موساد و هند قصد برهم زدن امنیت مناطقی در چین، ایران و پاکستان را دارند.

 به گزارش مشرق، روزنامه پاکستانی "پاک آبزرور" مدعی شد؛ پس از اینکه آمریکا ملا اختر منصور رهبر طالبان را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داد، واشنگتن سیاست دوگانه‌ای را در مقابل اسلام‌آباد روی دست گرفته است.
 
بر اساس این گزارش، بدون شک عناصر اطلاعاتی سازمان سیا، موساد و هند که در گروه تروریستی داعش و تحریک طالبان پاکستان نفوذ کرده‌اند، در حال سوء استفاده از شبه‌نظامیان این گروههای تروریستی هستند تا امنیت و ثبات مناطق تبت چین، سیستان و بلوچستان ایران و بلوچستان پاکستان را برهم زنند.
 
همچنین این روزنامه پاکستانی مدعی شد: در حال حاضر هدف اصلی و ویژه این سازمان‌ها هدف قرار دادن راهروی اقتصادی چین و پاکستان است.
 
علاوه‌برآن، چند روز پیش "عبدالرحیم مسلم‌دوست" پس از ترک کردن گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای به‌زبان پشتو مدعی شده بود که کمک مالی این گروه در افغانستان توسط هند، آمریکا و برخی از سازمانهای اطلاعاتی تأمین می‌شود.
 
مسلم‌دوست که به‌عنوان رئیس شورای علمای داعش نیز فعالیت کرده بود، نقش کلیدی در تأسیس این گروه تروریستی در افغانستان داشت.
 
وی تصریح کرد: کسانی در افغانستان که به سرکردگی داعش انتخاب می‌شوند با سازمان‌های اطلاعاتی جهانی ارتباط دارند.
 
مسلم دوست در این بیانیه گفته بود که خلافت اسلامی یا دولت اسلامی شعار مورد علاقه مسلمانان جهان است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس