کد خبر 605173
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

سرویس‌های امنیت ملی ارمنستان اعلام کردند که وضعیت گروگان‌گیری در پاسگاه پلیس حومه ایروان همچنان به قوت خود باقی است و نیروهای امنیتی و گروگان گیران هنوز با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند.

 به گزارش مشرق، به نقل از رادیو ارمنستان، نمایندگان نهادهای امنیتی تلاش دارند تا گروگان گیران را متقاعد کنند که گروگان‌های خود را  تحویل دهند و اوضاع را آرام کنند. اما به نظر می‌رسد که مذاکرات دوطرف تاکنون به نتیجه نرسیده است.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که گروگان گیران خواهان آزادی ژرارد سفیلیان از سیاستمداران اپوزیسیون است که ماه گذشته به دلیل درخواست برای سرنگونی دولت و آغاز شورش مسلحانه دستگیر شد.

در پی این گروگان‌گیری ده‌ها تن از طرفداران گروه‌های اپوزیسیون در میدان آزادی در پایتخت ارمنستان تجمع کرده و استعفای سرژ سرکیسیان، رئیس جمهوری این کشور را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان همچنین خواستار آزادی رهبران اپوزیسیونی شدند که در بازداشت به سر می‌برند. در عین حال پلیس ارمنستان دو تن از رهبران اپوزیسیون را که در این تجمع حضور داشتند بازداشت کردند.

یکی از نمایندگان پارلمان ارمنستانی به خبرنگاران گفته است که مهاجمان مسلح حدود 30 تن هستند. این افراد صبح روز یکشنبه با حمله به یک مرکز پلیس در حومه ایروان تعدادی را به گروگان گرفتند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اکبر از تبریز ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    0 0
    امیدوارم بلایی که ارمنستان سر مردم مظلوم آذربایجان آوردن به سر خودشون بیاد یه کمی کیف کنیم..!!!!!!!!
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    اميدوارم مردم مظلوم ارمنستان حقشون رو از آذربايجان بكيرن كمي كيف كنيم !!!!!
  • ناشناس ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    خيلي خب ديگه مشكل گروگان گيرها حل شد خدا رو شكر و بايد موضوع اصلي سرزمين هاي اشغالي ارمنستان و بازپس گيري مابقي بخش هاي اشغالي از آذربايجان دنبال شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس