وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان امام رضا(ع) از احمد عزیزی، شاعر اهل بیت(ع) و فرامرز اکبری، فرماندار دالاهو عیادت کرد.

به گزارش مشرق، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه از احمد عزیزی، شاعر اهل بیت(ع) و فرامرز اکبری فرماندار دالاهو در سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه عیادت کرد.
 
احمد عزیزی، شاعر اهل بیت(ع) سال‌ها است که به سبب کاهش هوشیاری در بخش آی.سی.یو بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه بستری است.
 
فرامرز اکبری، فرماندار دالاهو نیز چند روز پیش در حادثه حمله افراد مسلح به خودرو نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی زخمی شد و اکنون در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است.
 
جلسه شورای سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.
 
این مرکز در چهار طبقه با مساحت 7 هزار و 200 متر احداث می‌شود که شامل بخش‌های پرتودرمانی تشخیصی و بستری است. این مرکز دارای 132 تخت است که 6 تخت آن ایزوله است.
 
اعتبار مورد نظر برای ساخت و تجهیز مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه 30 میلیارد تومان است که 16 میلیارد تومان آن برای احداث ساختمان و مابقی برای تجهیز آن خواهد بود.
 
شورای سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواستار حمایت‌های بیشتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شدند و طبق اعلام صورت گرفته در صورت تخصیص اعتبار ساخت مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه 14 ماهه انجام می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس